Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

winterboxer? is dat die roze van barbie??

:lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Citaat van: Dwars® op 31 januari, 2010, 17:45:08
winterboxershort? is dat die roze van barbie??

:lol:



:rofl: :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 31 januari, 2010, 21:08:15
Citaat van: Dwars® op 31 januari, 2010, 17:45:08
winterboxershort? is dat die roze van barbie??

:lol:



:rofl: :rofl:

:shock: Eigen interpretatie (of roze short) van Joepie1958 ??  :shock:

Ik heb niks over een roze short bij dwars gelezen.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 31 januari, 2010, 21:08:15
Citaat van: Dwars® op 31 januari, 2010, 17:45:08
winterboxershort? is dat die roze van barbie??

:lol:



:rofl: :rofl:

joep... snuif niet zo aan de benzinepomp  :mrgreen:

Herr Tod

Ik weet niet of ik dat hier heb gezien, maar ik ben op zoek naar zo'n verkeerscampagne filmpje. Duurt best lang, begint met een aantal mensen in auto's die wat rondrijden en op het laatste gaat alles grandioos fout. Erg indrukwekkend filmpje... weet iemand wat ik bedoel? Het is niet dat compilatiefilmpje op Youtube van een aantal campgnefilmpjes achter elkaar...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BeemerBert

Citaat van: Herr Tod op 02 februari, 2010, 23:58:50
Ik weet niet of ik dat hier heb gezien, maar ik ben op zoek naar zo'n verkeerscampagne filmpje. Duurt best lang, begint met een aantal mensen in auto's die wat rondrijden en op het laatste gaat alles grandioos fout. Erg indrukwekkend filmpje... weet iemand wat ik bedoel? Het is niet dat compilatiefilmpje op Youtube van een aantal campgnefilmpjes achter elkaar...

Volgens mij een engels filmpje over bellen onder het rijden ?
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Yvil

Citaat van: Herr Tod op 02 februari, 2010, 23:58:50
Ik weet niet of ik dat hier heb gezien, maar ik ben op zoek naar zo'n verkeerscampagne filmpje. Duurt best lang, begint met een aantal mensen in auto's die wat rondrijden en op het laatste gaat alles grandioos fout. Erg indrukwekkend filmpje... weet iemand wat ik bedoel? Het is niet dat compilatiefilmpje op Youtube van een aantal campgnefilmpjes achter elkaar...

Of dat filmpje waar iedereen motorrijders van de weg rijdt, doorrijdt en vervolgens de ruiten gaan vegen bij het tankstation alsof het insecten zijn?

Timeeh

#2797
Of.... dat filmpje waar 4meiden in de auto zitten. De bestuurster is aan het sms-en en raakt op de verkeerde weghelft, je ziet dan de crash in slowmotion....

http://www.youtube.com/watch?v=pubTiDCEVZ8&feature=related

Yvil

Citaat van: Timeeh op 03 februari, 2010, 08:59:42
Of.... dat filmpje waar 4meiden in de auto zitten. De bestuurster is aan het sms-en en raakt op de verkeerde weghelft, je ziet dat de crash in slowmotion....

http://www.youtube.com/watch?v=pubTiDCEVZ8&feature=related


Die zou het wel eens kunnen zijn, die is echt heftig inderdaad!!
Moeten ze meer maken dat soort filmpjes. Die blijven je tenminste
bij...

Gassie

Citaat van: Yvil op 03 februari, 2010, 09:03:36
Citaat van: Timeeh op 03 februari, 2010, 08:59:42
Of.... dat filmpje waar 4meiden in de auto zitten. De bestuurster is aan het sms-en en raakt op de verkeerde weghelft, je ziet dat de crash in slowmotion....

http://www.youtube.com/watch?v=pubTiDCEVZ8&feature=related


Die zou het wel eens kunnen zijn, die is echt heftig inderdaad!!
Moeten ze meer maken dat soort filmpjes. Die blijven je tenminste
bij...
is ook nog een vervolg filmpje van was voor een serie op de bbc
in het vervolgfilmpje staan opeens oma van die auto met die baby en vader van de sms sturende meid bij de koffie automaat in het ziekenhuis
KTM SMT 2011

Herr Tod

Volgens mij is het dat vervolgfilmpje... binnenkort maar eens alle filmpjes topics door gaan zoeken denk ik.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Timeeh

Het is toch niet dat filmpje waar die meiden gaan 'flashen' maar dan vol op de staart van een file knallen?!

Herr Tod

Nee is het echt een verhaal met meerdere auto's. Begint met wat vrolijk rondrijden, lol hebben in de auto maar tegen het einde gaat alles gruwelijk mis. Ik meen zelf nog een reactie op dat filmpje te hebben gegeven. Komt goed, volgende week eens de topics doorzoeken.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: Herr Tod op 04 februari, 2010, 17:36:30
Nee is het echt een verhaal met meerdere auto's. Begint met wat vrolijk rondrijden, lol hebben in de auto maar tegen het einde gaat alles gruwelijk mis. Ik meen zelf nog een reactie op dat filmpje te hebben gegeven. Komt goed, volgende week eens de topics doorzoeken.

Is dat niet final destination 2 ? :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

mijn dochter belde me vanavond op (werkt op een tankstation :oops:) vanaf haar werk. Of ik even een kenteken kon natrekken bij de RDW, ze had zojuist een doorrijder gehad en wilde even kijken ter bevestiging van het kenteken.
Ik keek op de site van de RDW en het kenteken klopte inderdaad met de auto en de kleur. Toen ik even verder keek zag ik dat de auto geregistreerd staat als gestolen, heeft ze gelijk de pliesie kunnen bellen, mogen die diefje gaan vangen :shock:
We wachten af of we hier nog iets van horen >:(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.