Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

het was een Opel Astra van 1991 :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Toen ik nog in de schadeshit zat hebben een stelletjes nonos het bij mijn ouwe baas een keer geprobeerd een astra waarvan een veerpoot volledig onderuit gereden was te stelen.
Smells like rubber

B-Witch

Zo, even de balans opmaken van drie en een halve dag klussen.
Afgelopen donderdag de sleutel gekregen, toen ik alleen rondliep in dat lege huis dacht ik bij mezelf: Waar moet je beginnen hier. :shock:
Zo slecht lag het erbij, alles vies, alles vergeelt, chocomelkleurige deurstijlen.. gewoon totaal uitgeleefd.
Met een beetje hulp, van een vriendin en ook van Mr.Kawa, lijkt het al heel erg anders.
De woonkamer is behangen en getext, en de bruine deurstijlen zijn fris wit geworden. :cool:
Boven zijn de deurstijlen en kozijnen al geverfd en is het klaar om getext te worden.
Ziet er iig al heel wat leefbaarder uit.
Ik verwacht dat ik het volgende week Zondag helemaal klaar heb  :yeah:
Nu even wachten wanneer ik mijn vloeren gelegd krijg en dan kan ik de verhuisdatum plannen. :lol:

Tegen die tijd meldt ik me wel, wat hulp zou ik wel kunnen gebruiken  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

zeker doen ;), zolang ut niet in de carnaval is  :-X

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 07 februari, 2010, 20:56:10
zeker doen ;), zolang ut niet in de carnaval is  :-X


Nee hoor, met de carnaval heb ik ook geen tijd  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Planning: weekend na de carnaval verhuizen, dus wie tijd heeft GRAAG!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

#2812
wanneer zaterdag of zondag?

Eey manne, we kunnen deze dame die zo vaak voor ons wat geregeld heeft niet in de kou laten staan?  :yes6rs: dus.....

aanmelden hieronder
-Dwars
-Steefke (ff onder voorbehoud)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik kom ook wel een handje helpen.
Maar ik moet wel wat meer details weten, oftewel welke dag en vanaf hoe laat en wat eten we?
Zaterdag is vaak wat lastiger.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 februari, 2010, 20:13:30
Ik kom ook wel een handje helpen.
Maar ik moet wel wat meer details weten, oftewel welke dag en vanaf hoe laat en wat eten we?
Zaterdag is vaak wat lastiger.

De bedoeling is wel om op Zaterdag het grote spul om te huizen, ik zorg dat de kleinere items dan al om zijn.
Gaat mij dus ook om het in elkaar zetten van bijv de slaapkamers van de kids, het sjouwwerk met de wat onhandzamere spullen
En wat we eten: tsja kan geen bbq zijn maar dat komt als het weer beter is voor degene die mij helpt... ;)
iig zul je geen honger hoeven hebben  :lol:
(en als we klaar zijn, natuurlijk een lekker koud flesje bier om te proosten op een nieuw begin) :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

#2815
koud bier? bah na dit weekend krijg ik dat niet meer weg denk ik  :-X

iig

zaterdag? hoe laat? en waar? (edit, de dwarsmeadjes komen wss ook mee helpen :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kan om 9 uur de bus gaan ophalen, die moet dan eerst volgeladen worden in Ohe en Laak.
Ik laat nog ff weten hoe en wat precies, moet nog ff plannen  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Planning is klaar, voor degene die komt helpen: vanaf 10 uur is iemand op mijn nieuw adres aanwezig.
Beukstraat 35 in Echt.
Ik verwacht er dan ook ongeveer te zijn met de bus, eerste lading lossen. :yes6rs:


(@ Steefke en SuzukiLimburg: mag ik nog steeds op jullie hulp rekenen??)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 februari, 2010, 21:06:58
(@ Steefke en SuzukiLimburg: mag ik nog steeds op jullie hulp rekenen??)

Ik had iets voor s'morgens gepland maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Ik heb wel een paar uurtjes tijd. Ik heb je nummer ik bel wel ff voor ik kom.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 18 februari, 2010, 21:14:37
Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 februari, 2010, 21:06:58
(@ Steefke en SuzukiLimburg: mag ik nog steeds op jullie hulp rekenen??)

Ik had iets voor s'morgens gepland maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Ik heb wel een paar uurtjes tijd. Ik heb je nummer ik bel wel ff voor ik kom.


Zou het heel erg waarderen.
Ik kan een stel sterke kerels wel gebruiken....
You may own the bike, but the bike possesses you.