Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Ik ben ook geen echte voetballiefhebber, maar dit is inderdaad misschien wel een once-in-a-lifetime experience.
Wij hebben dan ook besloten om naar Amsterdam af te reizen om op het museumplein te gaan kijken samen met 'een paar' andere Nederlanders  :mrgreen:

En maandag lekker vrij, want hoe dan ook zal ik maandag een kater hebben, of van de alcohol of van het verlies.
Maar gelukkig heeft Octopus Paul al voorspeld dat Nederland gaat winnen en hij heeft er tot nog toe nooit naast gezeten!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

ik ga met wat vrienden gewoon hier in gulpen kijken op de markt komt een super groot scherm ( staat op de posters) en bier en fris voor 1 euro
:worship-cool: :worship-cool:

en maandag  ben ik geen f*ck waard op het werk  :twisted:
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: SuzukiLimburg op 08 juli, 2010, 09:10:00

Maar gelukkig heeft Octopus Paul al voorspeld dat Nederland gaat winnen en hij heeft er tot nog toe nooit naast gezeten!

Die foto wat op internet de ronde doet is een slechte photoshop van een eerdere wedstrijd.

Vandaag om 11 uur komt Paul weer in aktie.  :yes6rs:

Maar het is waar dat deze octo die in Sealife in Oberhausen woont in 2008 80% van de EK wedstrijden goed voorspelde.
Alle wedstrijden van de duitsers in dit WK had de lelijkerd goed... :shock:


You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

krant al gezien vandaag? :mrgreen:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Daar kunnen Yolanthe en Sylvie zich nog een voorbeeld aan nemen :worship-cool:
leuk stukje :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil


Steefke™

ich heb ut stukske vanmurge geleaze. :cool:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 09 juli, 2010, 19:52:40
ich heb ut stukske vanmurge geleaze. :cool:

Daar hoef je alleen maar naar te kijken, dat kun je niet lezen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

leuk stukje!  :lol:

DeWitte

weet iemand waar DE deal te maken voor een 17" laptop? nog iemand aanbiedingen gezien?

low budget (tot 600,-)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

had je eigenlijk wat eerder moeten zijn met de wk waren er genoeg aanbiedingen
ik ga ook weer kijken voor eentje maar voor mij is 15" genoeg
KTM SMT 2011

Mounty

Mediamarkt heeft vaak wel wat leuks staan, dixons ook. online bij dixsons zou deze mij iig wel bevallen voor €599,99

ACER Aspire 7715Z-444G50MN 17,3" notebook

Schermformaat 17,3"

Schermtype CineCrystal LED breedbeeld

Processor Intel(R) Pentium(R) Dual Core T4400 Processor 2.2 GHz

Geheugen 4096 MB (2x 2048 MB)

Harddisk 500 GB 5400 rpm

CD-/DVD-Rewriter Super Multi DVD-RW Double Layer

Videokaart Mobile Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD

Netwerkkaart ja

Draadloze netwerkkaart ja

Webcam 0.3 MP CrystalEye Webcam

Kaartlezer 5-in-1 kaartlezer

Aantal Accucellen 6

Besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64 bits

Geluidskaart onboard

en geen bezorgkosten.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Waarom 17"? Ga je die laptop alleen thuis gebruiken?
De reden waarom ik dat vraag is omdat die prullen toch een flink stuk groter, zwaarder en onhandiger zijn als een 15" laptop.
Voor in en om het huis maakt dat dus niet uit, maar als je hem regelmatig ergens mee naar toe moet slepen dan is een 15" prettiger in het gebruik als een 17". In mijn vakgebied kom ik ze bijvoorbeeld nooit tegen die 17" laptopjes, allemaal hebben ze 15".

Dat wilde ik je alleen maar even ter overweging meegeven.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ik heb nu ook een 17" (deze krijgt mijn dochter) en sleep er zelden mee. Als je eenmaal het grote beeldscherm bent gewend wil je niet anders, en waarom een laptop ipv desktop?> die kan ik, buiten dat je toch in/om huis mobiel bent, ook vrij makkelijk wegmoffelen en staat niet zo pontificaal in de huiskamer. Pc's vind ik persoonlijk lelijke krengen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away