Hoofdmenu

husqvarna STR 650

Gestart door DeWitte, 14 november, 2006, 19:06:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

nieuwe op Eicma 2006; de Husky STR 650 (street?) 8)


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Apart, maar zeer vet  :shock:

Doelgroep: KTM SM690  :roll: Maar dan heb ik 10x liever deze :worship-cool:

Steefke™

amaai seg das een strak motoke
Smells like rubber

May Day

Veel te hoog blingbling gehalte.

Als je hierop aangehouden wordt en je je helm afdoet en je blijkt niet zwart te zijn met gouden tanden, wordt ie zeker beslag genomen worden.

Oh ja: en natuurlijk moet er wel nog een verlengde achterbrug in
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Desmo-devil

Ik vind de kleurstelling ook te ver doorgevoerd. Alles in dezelfde kleur doet imo meer afbreuk dan goed.  Vind ik jammer want dat heeft deze motor helemaal niet nodig.

Steefke™

Citaat van: "May Day"Veel te hoog blingbling gehalte.

Als je hierop aangehouden wordt en je je helm afdoet en je blijkt niet zwart te zijn met gouden tanden, wordt ie zeker beslag genomen worden.

Oh ja: en natuurlijk moet er wel nog een verlengde achterbrug in

en het is ook niet echt de motor waar je even het veld in knalt als je daar zin in hebt.
Smells like rubber

B-Witch

Ik vind hem dus heel erg mooi 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

STR 650 CRC
ENGINE: single cylinder 4 stroke
GEARS: 6 STARTING: electric with automatic decompressor
COOLING: by liquid
IGNITION: C.D.I. electronic, with adjustable advance
CARBURETOR: Kehin MX 41, dia 41
FRONT BRAKE: 320mm
REAR BRAKE: 220 mm
FRONT FORK : Upside down hydraulic telescopic fork, dia 50mm
REAR SUSPENSION: Progressive, with patented eccentric system for the continuous adjustment of the set-up, single shock absorber with external spring preload, rebound and compression damping.
FRONT/REAR TYRES: 120/70-17 160/60-17
KERB WEIGHT: 132 Kg
WHEELBASE: 1437,3mm
MIN. GROUND CLEARANCE: 333mm
SEDDLE HEIGHT: 900mm
FUEL TANK CAPACITY: 13 lt













Ik vind hem echt mind-blowing... Dit had niemand verwacht van Husqvarna... Het blok is even spectaculair als de rest, je zou verwachten dat ze er een (langzaam) 610 blok in zouden lepelen, maar dit is gewoon het blok van de 510 SMR met een andere boring/slag... En de 510 heeft al 60 achterwiel pk's met exact 501cc.... :shock:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

de ontwikkeling van het blok zou nog wel eens door JP Jorissen gedaan kunnen zijn hij deed het zelfde al eerder.
Smells like rubber

DeWitte

Hij is nog mooier met een strakke babe  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

idd, past wel een griet bij :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Zou die er dan bij geleverd worden :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke


Steefke™

zo en wie heeft er hier het lekkerste kontje

Smells like rubber