De harde werkelijkheid?

Gestart door Bianca, 18 november, 2006, 08:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Jup hard was het inderdaad... Gisteren mijn eerste crash gebouwd ( nu al :cry: ) Ik ben achter op een auto geknald :( Reed over de rijksweg richting Maastricht en er zat een auto voor me en daarvoor een bus. Gewoon erachteraan tuffen ( vast en zeker te kort weet het niet meer precies ging best snel allemaal :? ) Die auto opeens vol in de rem en ik wilde ook remmen... mjeh het ging niet zoals het hoort. Fietske ging slingeren dus ik laat de rem los en wilde nog proberen uit te wijken, maar dat ging niet want van de tegenovergestelde richting kwam een vrachtwagen :shock: Dus tegen de achterlamp van de auto gesjeesd zeg maar en daar lag ik met ut fietske. Ben ik maar opgestaan en de motor opgetild met hulp van de vrachtwagenchauffeur. Langs de kant ermee komt er zo een figuur uit de auto wat gebrekkig Nederlands praat. Fijn... ze moest schijnbaar remmen voor die bus. Maar ze had vorige week ook al een achterop gehad en precies op dezelfde plek als waar ik had gezeten. Misschien doet ze het express om verzekeringsgeld te trekken :mrgreen: Nee ik was het gewoon zelf schuld. Ik had meer afstand moeten houden en beter moeten anticiperen en reageren. Mjeh shit happens. Pliesie gebeld ( heel aardige jongen trouwens ) Die maar even wat laten communiceren terwijl ik naar mijn fietske stond te kijken. Wilde nog naar huis rijden maar we waren tot de conclusie gekomen dat het niet meer echt rijdbaar was. Pliesiemannetje heeft toen een takelwagen gebeld en dat was het wel zo een beetje...

Conclusie: rechterkuip, voorkuip, koplamp, ram air buis, voorvork naar de ***** en de rest zal ik nog wel te horen krijgen :?

Als iemand nog onderdelen heeft of er aan kan komen of iets dergelijks hoor ik het graag  :wink:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Jup hard was het inderdaad

:shock: god dat is balen zeg, heb je wat technische gegevens van de motor (type bouwjaar enz.) voor het geval dat iemand iets heeft liggen of tegen komt.
Smells like rubber

karz

Eih balen man :shock:

Is deze fiets hier hè ?



Als je er een streetfighter van maakt hoef je alleen nog een andere vork te regelen  :yes6rs:

En anders : http://www.bijpiet.nl/  Turbo heeft daar een keer een kont van een zx6r weggehaald dus misschien heeft ie het overige kuipwerk nog liggen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bianca

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Bianca"Jup hard was het inderdaad

:shock: god dat is balen zeg, heb je wat technische gegevens van de motor (type bouwjaar enz.) voor het geval dat iemand iets heeft liggen of tegen komt.

Kawasaki zx-6r ninja 99

@Nippon

je komt er zonder kleerscheuren vanaf ( gelukkig )


weer 'n leermoment  :wink:

Bianca

Citaat van: "karz"Eih balen man :shock:

Als je er een streetfighter van maakt hoef je alleen nog een andere vork te regelen  :yes6rs:

Ja daar was ik me ook al over aan het bedenken...

DeWitte

He meadje, ja had het al vernomen: "bad news, travels fast" :cry: Blij dat je zelf niets mankeerd buiten een paar blauwe plekken :wink:

en die brommert komt vast en zeker goed. Als je hulp met een of ander nodig hebt laat het gerust hiero weten. 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"He meadje, ja had het al vernomen: "bad news, travels fast" :cry: Blij dat je zelf niets mankeerd buiten een paar blauwe plekken :wink:

en die brommert komt vast en zeker goed. Als je hulp met een of ander nodig hebt laat het gerust hiero weten. 8)



:stupid:

http://cgi.ebay.de/Ram-Air-System-komplett-Kawasaki-zx6r-zx-6r-zx-6r-98-99_W0QQitemZ250049570174QQihZ015QQcategoryZ49930QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ZX6R-ZX-6R-Ninja-Gabel-fourche-fork_W0QQitemZ280024119297QQihZ018QQcategoryZ86386QQrdZ1QQcmdZViewItem
Proud on the South  

B-Witch

Wat lees ik nou :shock:
ZX6R in de soep gereden??
Gelukkig mankeer jij niets, dat is het belangrijkste  :wink:
Succes met het opknappen van je Motor :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

angel

Bianca,

Succes
Gelukkig heb je zelf niets,
buiten de schrik.


toy toy toy

Mounty

Geluukig voor jou dat je zelf niks hebt..
Jammer van je fiets..maar dat is allemaal herstelbaar..kumpt jot..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Het medeleven is geweldig, ook van mijn kant uit ben ik blij dat je zelf blijkbaar niets hebt en beterschap voor je motorke en eventueel je portemoneeke. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Dat zijn geen leuke dingen voor de mensen :oops:
Veel sterkte met het herstel, en heb je zelfs geen spierpijn, dat komt n.l. meestal achteraf :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bianca

Citaat van: "Joepie1958"Dat zijn geen leuke dingen voor de mensen :oops:
Veel sterkte met het herstel, en heb je zelfs geen spierpijn, dat komt n.l. meestal achteraf :cry:

Ochjah het kan gebeuren he... ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd :shock: Ik heb nu wel spierpijn en wat blauwe plekken kwam ik ter ontdekking in de douche... mjah gaat ook wel weer weg :mrgreen:

Herr Tod

Balen voor je :cry: Probeer er niet aan te wennen zoals ik :roll: :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: