De harde werkelijkheid?

Gestart door Bianca, 18 november, 2006, 08:51:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Dat is zwaar kl..., Maar je moet maar zo denken, het gebeurd iedereen wel eens een keer, heb je dat alvast gehad. :lol: Succes met opknappen, en als je hulp nodig hebt geef maar een gil.

Toledo

Het is jammer van je motor, maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.
Veel succes met herstellen, en vallen doen we allemaal wel een keer
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

WhomBom

dat zuigt  :?  maar wees maar blij dat je zelf niks hebt, de winter staat toch voor de deur dus tijd zat om die kwak weer rijdend te krijgen  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

Ja is inderdaad beter dat ik niets heb.. behalve spierpijn :shock: Het word ook met de minuut erger... mjah even mijn massagestoel aanzetten :roll: En morgen gaat alles weer beter 8)

Schmetzke


Bianca

Hahaha... alsof het nog niet genoeg is geweest voor het weekend, heb ik ook nog een platte band met dat koekblik :shock:

DeWitte

Als je nu ook nog zwanger zou zijn: zou ik maar gelijk een lottobriefje gaan invullen :rofl: zoveel pech kan je niet op 1 dag hebben

:?  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

ai..

alez..shit happens..hoort erbij

beterschap  met jezelf en het fietske...kump good meid..

voorvork krom? pfff dan heb je een stevige klapper gehad..das een 99er zx6r he..voorvork van maar liefst 46mm..rij je niet zomaar krom.

Bianca

Jao het was best wel een klap :lol: Moest van de schrik/adrenaline wel lachen enzo... Echt stom... Sta je daar met ut fitske en een smile :? Kom ik thuis vliegt mam me jankend in de armen :shock: Toen verschrok ik me pas. Mjeh zie er toch wel het nut van in. Zal wel een waarschuwing zijn geweest ofzo, omdat ik er zo goed vanaf ben gekomen. Of is dat erg ver gezocht :roll:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Jao het was best wel een klap :lol: Moest van de schrik/adrenaline wel lachen enzo... Echt stom... Sta je daar met ut fitske en een smile :? Kom ik thuis vliegt mam me jankend in de armen :shock: Toen verschrok ik me pas. Mjeh zie er toch wel het nut van in. Zal wel een waarschuwing zijn geweest ofzo, omdat ik er zo goed vanaf ben gekomen. Of is dat erg ver gezocht :roll:

Tsja daar zijn moeders gevoelig voor...zelfs die van mij nog, al ben ik al 16 jaar uit huis. Maar toch, vertelt altijd dat ze zich zorgen maakt, en ik moet altijd elke dag bellen als we weekendje ofzo weg zijn. :roll:
Maar wat je zegt over die waarschuwing, als jij dat zo beleeft dan is het des te beter toch :?:
Zal je een tweede keer niet zo makkelijk meer gebeuren, als je nu te kort op iemand rijdt, denk je aan dit voorval terug, en neem je gegarandeerd maatregelen, dus een goed leermoment, of waarschuwing of hoe je het ook noemen wilt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "Bianca"Jup hard was het inderdaad... Gisteren mijn eerste crash gebouwd ( nu al :cry: )

Veel beterschap voor je blauwe plekken en je brommertje. Komt allemaal weer goed hoor !!  :yes6rs:

Er zijn maar 2 soorten motorrijders: Zij die al op hun plaat gegaan zijn en zij die dat nog moeten gaan doen.  Dit heb je tenminste al achter de rug. :wink:

Nu is het ook de tijd om de fiets eens te gaan verbouwen of in een ander kleurtje zetten.  :mrgreen:

gr. HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Bianca"

Er zijn maar 2 soorten motorrijders: Zij die al op hun plaat gegaan zijn en zij die dat nog moeten gaan doen.  Dit heb je tenminste al achter de rug. :wink:



:stupid:  + derde soort motorrijders: zij die blijven op hun plaat gaan  :banghead4rv:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Bianca"

Er zijn maar 2 soorten motorrijders: Zij die al op hun plaat gegaan zijn en zij die dat nog moeten gaan doen.  Dit heb je tenminste al achter de rug. :wink:



:stupid:  + derde soort motorrijders: zij die blijven op hun plaat gaan  :banghead4rv:
en ook een 4e soort> die er stilstaand mee om blijven flikkeren  :oops:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Bianca"

Er zijn maar 2 soorten motorrijders: Zij die al op hun plaat gegaan zijn en zij die dat nog moeten gaan doen.  Dit heb je tenminste al achter de rug. :wink:



:stupid:  + derde soort motorrijders: zij die blijven op hun plaat gaan  :banghead4rv:

Nou vind 1 keer al duur genoeg :lol: Mjah miss toch streetfighter ervan maken... iemand nog leuke ideeën daarvoor? Kost ook wat minder mocht ik nog eens zo een actie maken :roll: Of orgineel maken. Ik weet het nog niet.. lastig lastig...