BUELL LIGHTNING SUPER TT XB12STT

Gestart door DeWitte, 22 november, 2006, 14:34:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

een hele mond vol  :lol: BUELL LIGHTNING SUPER TT XB12STT






CiteerPrimed with 84 ft. lbs. of torque and broad powerband of the Buell Thunderstorm 1203 45-degree engine, the Lightning Super TT is just the bike to attack city streets. On the roads of the urban jungle or in the corners of a long canyon run, the Lightning Super TT is powerful in every gear, rpm and twist of the throttle. The air/oil/fan-cooled V-Twin engine features DDFI II electronic fuel injection and the Buell Interactive Exhaust is tuned for the ultimate in performance and control.

bron Cycle news online
hier het hele artikel: http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=10176
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil


karz

Ligt het aan mij of blijven die dingen op een stukje plastic hier en daar hetzelfde ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "Steefke":stupid:  
speije op kapot af

Logo voor op de Buell folder:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

alfathull

is dit een ontwerp voor Lego of Playmobil ??

Steefke™

Citaat van: "alfathull"is dit een ontwerp voor Lego of Playmobil ??
nee voor de duplo want de kleintjes hebben toch nog geen gevoel voor stijl :)}
Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: "alfathull"is dit een ontwerp voor Lego of Playmobil ??




Nee, het is ontwerp van HD hoofd ingenieur  :mrgreen:
Proud on the South  

karz

De Buell op zich vind ik best :cool: , maar volgens mij hebben ze bij andere stickers al een nieuw 'model'
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: "karz"De Buell op zich vind ik best :cool: , maar volgens mij hebben ze bij andere stickers al een nieuw 'model'


Wat zou je dan zegen voor MV AGusta of Ducati met Senna, Mamba, S, R, SP, SPS, Factory etc  :?
Proud on the South  

karz

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "karz"De Buell op zich vind ik best :cool: , maar volgens mij hebben ze bij andere stickers al een nieuw 'model'


Wat zou je dan zegen voor MV AGusta of Ducati met Senna, Mamba, S, R, SP, SPS, Factory etc  :?

Hetzelfde :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Youp

een XB12S vind ik uber geil... maar dit is een beetje mislukt... een XB12S "verrijkt" met zijschildjes achter en een crossmotorspatbordje :?
opeloos benzine verslaafd...

HD4ever

Citaat van: "Dwars"een hele mond vol  :lol: BUELL LIGHTNING SUPER TT XB12STT



En zou er iemand in dit forum op het idee komen om een Buell aan te schaffen, meld je dan gelijk aan bij de BORG ( Buell Owner & Repair Group ) op http://www.borgforum.de/. Daar kunnen ze je alles vertellen over reparatie van je nieuwe motor, aangezien er blijkbaar volgens hun nog niemand met een Buell meer dan 40.000 km heeft gereden zonder flinke ( motorblok ) schade.
Kijk ook even naar de recall list van de Buell's op
http://www.grabo.de/buell/technospezial/0303-recallliste.html

Die dingen zijn blijkbaar nog veel slechter dan een Harley Davidson en dat is al niet veel soeps. :shutup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Youp

op 't nederlandse buell forum valt het anders wel mee met de schades  :P
opeloos benzine verslaafd...