ff voorstellen peter oet stein

Gestart door peter oet stein, 23 februari, 2007, 09:40:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Citaat van: "peter oet stein"Ik heb op latere leeftijd eindelijk mijn droom kunnen verwezelijken en heb 2 jaar terug op 38 jarige leeftijd mijn motorrijbewijs gehaald.

Hè Peter oet Stein. Welkom @ MFL.  
Veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe brommer enne.... het wordt toch zeker een dikke V-twin hoop ik?  :twisted:

( Pffff, wou dat ik nog eens 38 jaar was, dan..... :cry: )
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

angel

Peter

MFL

en er zijn zelfs mensen die nog later besluiten het rijbewijs te gaan halen,
haha, veel plezier hier.

Mounty

Welkom...enne...R1 vind ik een prima keus...wah Motsi :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

peter oet stein

hey hey alex en aniet

zeker goon veer uns un ritsje make,hub der al genoog gemaakt,,liekent wel veurjaor. :D
Veul leuke reakties kreigste op dit forum es nuije gebruuker,dat geit nog get geve,in eeder geval bedaank veur alle fijn reakties. :)
Trouwens alex en aniet,,iech kreeg al unne veeg oet de pan vaan eur dochter,,,iech moos miech uns veurstelle :oops:

Peterke oet stein :twisted:

peter oet stein

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "peter oet stein"Ik heb op latere leeftijd eindelijk mijn droom kunnen verwezelijken en heb 2 jaar terug op 38 jarige leeftijd mijn motorrijbewijs gehaald.

prachtig dat je zo de 40 probeert te vermijden :rofl:

Maar welkom hier peter oet stein ;)

Jah angel daorum unne R1,,daan kin iech de 40 mesjien achter miech laote  8)

Bianca

Citaat van: "peter oet stein"
Trouwens alex en aniet,,iech kreeg al unne veeg oet de pan vaan eur dochter,,,iech moos miech uns veurstelle :oops:

De luusters wel good moot iech zigge :mrgreen:  :roll:

peter oet stein

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "peter oet stein"
Trouwens alex en aniet,,iech kreeg al unne veeg oet de pan vaan eur dochter,,,iech moos miech uns veurstelle :oops:

De luusters wel good moot iech zigge :mrgreen:  :roll:

:shock: sow is de ierste kier in mien leve dat iech dat huur 8) ,mer de hubs geliek

Motzippaldy

Welkom@MFL

R1 nog een poser  :angel:
Proud on the South  

Menke


Karin