Hoofdmenu

T 800 CDI

Gestart door DeWitte, 30 november, 2006, 18:49:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Van mij mag ie op nummer een in de lijst van lelijkste motoren .
Ik bedoel het motorblok in een motor is toch de blikvanger . Dit ziet er toch totaal niet uit en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de motor.
Als er dan al een diesel in een motorfiets moet , ontwikkel dan ook een nieuw blok daarvoor in plaats van bestaande blokken om te bouwen of autoblokken erin te hangen .

Joepie1958

Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: "Joepie1958"Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:

ik denk dat je mijn ouwe caddy bedoeld, alleen pure diesel, pompje open geschroeft en iedereen achter me maar met hun handen wapperen en hun neus dicht knijpen. :thumbsup: :rofl: hiawata op sterkwater
Smells like rubber