Hoofdmenu

Borrelen met MFL??

Gestart door DeWitte, 01 december, 2006, 12:24:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R-yen

Angelique en ik komen ook  :thumbsup:

angel

wij komen ook

lijkt me wel leuk om jullie te leren kennen

groetjes tot dan  :wink:

DeWitte



ideetje??? vooraf samen vorkie prikken?? laat het ff weten hier, chinees, griek, joegoslaaf of zoiets 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"

ideetje??? vooraf samen vorkie prikken?? laat het ff weten hier, chinees, griek, joegoslaaf of zoiets 8)

of voor de fastfood liefhebbers...McDreck

Lijkt me wel goed idee om vooraf een vorkje te prikken..
FZ_Ron en MissFZ gaan iig mee..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mr.Kawa

Wij (Mr.Kawa en mijn lieftallige Soesgirl) zijn toch van de partij!!!
Wij combineren dit met een overnachting in de wereldstad Heerlen :twisted:



(gaan we nog naar Ha-zus dit jaar)
:mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"

ideetje??? vooraf samen vorkie prikken?? laat het ff weten hier, chinees, griek, joegoslaaf of zoiets 8)

of voor de fastfood liefhebbers...McDreck

Lijkt me wel goed idee om vooraf een vorkje te prikken..
FZ_Ron en MissFZ gaan iig mee..

wat maakt mij/ons niet zoveel uit, moet wel op z'n minst een beetje echt voedsel bevatten. Liefst ter plekke bereid door een echte kok :rofl: en niet door een gesjeesde student die met z'n afgeknaagde zwartgerande nagels in me friet zit te friemelen. :yes6rs: ow ja en je zou het mss niet zeggen, ik eet het liefst met mes en vork :wink: McDreck :shock: not my cup of tea iig :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"

ideetje??? vooraf samen vorkie prikken?? laat het ff weten hier, chinees, griek, joegoslaaf of zoiets 8)

of voor de fastfood liefhebbers...McDreck

Lijkt me wel goed idee om vooraf een vorkje te prikken..
FZ_Ron en MissFZ gaan iig mee..

wat maakt mij/ons niet zoveel uit, moet wel op z'n minst een beetje echt voedsel bevatten. Liefst ter plekke bereid door een echte kok :rofl: en niet door een gesjeesde student die met z'n afgeknaagde zwartgerande nagels in me friet zit te friemelen. :yes6rs: ow ja en je zou het mss niet zeggen, ik eet het liefst met mes en vork :wink: McDreck :shock: not my cup of tea iig :?

mijne ook niet, vandaar de naam McDrek..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Grill Pepper XXL ... only at Burger King :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Dan heb het er ook niet over Ron  :mrgreen:


Wat mij betreft: griek of joegoslaaf.
chinees is voor af te halen als je geen zin hebt om te koken :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"chinees is voor af te halen als je geen zin hebt om te koken :oops:

:shutup:  :shutup:  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"chinees is voor af te halen als je geen zin hebt om te koken :oops:

:shutup:  :shutup:  :shutup:

SO WHAT :?:  :?:  :?:

5x per week koken en je steeds wat laten invallen dat het ook nog lekker, gezond enzo is, gaat je soms ook de kont uithangen... :!:


(voor degene die denkt dat ik niet kan tellen: andere 2 dagen vul ik al met Pizza en frietjes)  :mrgreen:

Maar oke, wat gaan we eten de 13de  :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Trouwens BTW, :idea:
Als we ergens met zijn allen willen gaan eten, lijkt het me wel zo handig dat we op voorhand ergens reserveren, want je kan niet zomaar met een hele groep ergens binnenvallen Toch :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Voorstel (ook nog vlak in de buurt) rond 18:00uur eten?? bijv. bij

Restaurant Steakhouse Eldorado Pancratiusplein 42, 6411JZ Heerlen  
http://www.eldosteak.nl/album2.html, bekijk hier ook het menu en prijzen om een indruk te krijgen. http://www.eldosteak.nl/

net ff gebeld; Tafels zo groot als we willen (tot wel 50 man), de man had alleen graag vooraf geweten met hoeveel man dat wij zijn...... :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

hm...vrouwlief is pas 18.00 uur klaar met werk en zal pas 18.30 thuis zijn...dan opkalefaterren dus 19.00 de deur pas uit..

We zien dan wel.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

ik moet ff overleggen met moeders de vrouw want onze oudste batteraaf moet smiddags naar een feessie
Smells like rubber