overpeinzingen

Gestart door DeWitte, 05 december, 2006, 10:57:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Targets :roll:

Vanmorgen tufte ik in de file achter een auto aan, merk en type is ff onbelangrijk, hou het maar op een SUV type met, navigatiesysteem, achteruitrijhulpinrichting en uiteraard voorzien van winterbanden. Je kent ze wel zo'n familie Ferrari met ingebouwde dvd speler voor de kids.   Ik denk nog, winterbanden?? bij +14 graden in december? Laat maar hangen
Daar ging het niet over. Bestuurd werd deze lijkenwagen inderdaad door een lijk, of hoe noem je zo iemand die al dood is en het alleen nog niet zelf weet?  :? Ja ik kende um ook nog, geen verkeerde gast, gewoon een ontzettend saaie lul. Die saaie lul rijdt ook motor, merk en type zijn ook onbelangrijk, daar gaat het ook niet om. Waar gaat het dan wel om?

Nou dat deze "snelle" commerciĆ«le jongen in zijn 3 delig kostuumpje op weg is om z'n target van de week te halen. Jaloers zie ik hem richting mij kijken als ik de file de file laat wezen en rechts inhalend voor um doorsteek. Toen ik laatst met hem sprak aan de teek, had hij het over de druk die erop zijn schouders rustte, opgelegd door zijn baas, hypotheek, vrouw en kinderen. Hij moest zijn targets halen. Geen tijd voor leuke dingen; spreek om z'n brommert regelmatig uit de garage te halen en gewoon ff uit te waaien. Ik zei toen nog tegen hem rij er gewoon op als je een uurtje vrij hebt.  :roll: Man je hebt het neuken toch ook niet opgegeven? Dat doe je er toch ook nog steeds bij. Ja, hij beaamde dat hij dat veels te dikke mokkel, ze houdt vocht vast sinds de bevalling, nog steeds met veel plezier lijfelijk behaagde :rofl: Nou ja smaken verschillen nou eenmaal. Ik zou er bang van worden. :(  Maar motorrijden daar had hij echt geen tijd meer voor.

Ja, zijn huis is groter dan het mijne en zijn auto zelfs 2x, dus die targets haalt ie wel. Maar motorrijden mag hij niet van de vrouw denk ik dan: ga je nu  motorrijden?? De boodschappen moeten nog gedaan worden, de kat nog naar de fysio en de jongste naar zwemles, Ik heb het al zo druk met het huishouden. Dus niet gek gaan doen wa menneke?

De saaie lul, neemt zich voor om het maar te verschuiven omwille van de lieve vrede en die dikke reet die hij 1x per week na spoorloos mag bestijgen als ie mazzel heeft. Man laat die dikke reet, die reet wezen en die targets (sowieso een jeukterm) ook voor wat ze zijn. Neem een dag verlof of desnoods meld je een dag ziek, haal dat hok uit de garage en ga ff uitwaaien. Zonder navigatie richting Ardennen of Eifel, curryworst scoren, een peukje doen op een bankje en ff nergens aan denken. Zo lastig is het toch niet???? Motorrijden zit toch in je bloed en niet in je agenda??? na :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

zit zeker iets in, maar het kan ook andersom... mathe?? bleeuuuh, saai, ik ga een rondje scheuren. Paar maanden later... tentamen... "waar hebben die het over???"  half uur later "de rest weet ik toch niet... ik ga maar weer...tis mooi weer.....effe rondje doen  :roll: "

de gulden middenweg moet je hebben  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"

de gulden middenweg moet je hebben  :idea:

:stupid:


Ik ga over die gast niet oordelen, misschien is zijn wil gebroken en mag hij achter een paar jaar onder het mom van burnout de hele dag bij zijn nog meer "vocht vasthoudende" vrouw zitten :roll: .

Vocht vasthouden, what a joke. Ga een stuk rennen moet je kijken wat er met dat "vocht" gebeurt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Als ik een week m'n brommertje niet heb gezien flip ik helemaal door... Dan MOET ik ff knallen, koste wat kost.
Kwestie van prioriteiten en behoeftes. Ieder zijn ding, schijnbaar is voor bovenstaande man werk (enzo) belangrijker dan motorrijden... Dat kan he, schijnbaar  :shock:

Desmo-devil

Ik moet iedere dag rijden op de Duc anders gaat ie vocht vast houden !!!!!

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ik moet iedere dag rijden op de Duc anders gaat ie vocht vast houden !!!!!
:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

En ik moet iedere dag rijden, anders hou IK teveel vocht vast :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo



bie det mokkel in de boks duuje
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

May Day

Misschien werkt die yup nu zo hard om over 2 jaar te stoppen met werken en dan 6 keer per jaar een tour d'europe te doen? Het is dan dus gewoon de vraag of je je prioriteiten bij de korte termijn of lange termijn legt.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

karz

Citaat van: "May Day"Misschien werkt die yup nu zo hard om over 2 jaar te stoppen met werken en dan 6 keer per jaar een tour d'europe te doen? Het is dan dus gewoon de vraag of je je prioriteiten bij de korte termijn of lange termijn legt.

:yes6rs:  weet ook bijna zeker dat de auto een x5 is en de moto een GS  :o
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Het is wat mij geleerd is, hard werken, sparen en vooral iedere euro 2x omdraaien voor je hem uitgeeft.
Ik ben het hier niet meer mee eens, tuurlijk, zekerheid opbouwen voor nu en straks is prima.
Zorgen dat de kinderen het goed krijgen later hoort er zeker bij.
Voor de rest: leven, genieten van elke dag die je hebt.

Op mijn werk zie ik ze de mensen die hun leven lang krom gelegen hebben voor de baas, hard gewerkt, goed gespaard, kinderen een toekomst geboden, maar nu ze oud zijn en de tijd aangebroken zou moeten zijn om te genieten, zijn ze of alleen, weduwnaar of vrouw geworden, soms geen kontakt meer met de kinderen omdat vaders/ moeders deel nog niet verdeeld is, of te ziek om ook nog maar wat te ondernemen.
gekluisterd aan huis, achter de geraniums, en niemand die zich om hen bekommert.
Helaas is dat voor een hele grote groep mensen op hun oude dag de realiteit.

Wat mij dit alles geleerd heeft: Leef nu, straks is het misschien te laat.
En daar hoort het motorrijden voor mij bij, gelukkig dat ik geen partner heb die niet achter mijn hobbie staat, dat maakt het al veel gemakkelijker.
En ja door mijn kinderen heb ik welliswaar minder mogelijkheden om te rijden, maar ook dat is van voorbij gaande aard, en met een beetje goeie wil en organisatie is het ook heel goed te doen.
Tijd heb ik ook niet, tijd maak ik. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ben ik het mee eens Suzuki-girl.

Mijn spreuk: de zorgen zijn voor morgen, die dan leeft, die dan zorgt. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "May Day"Misschien werkt die yup nu zo hard om over 2 jaar te stoppen met werken en dan 6 keer per jaar een tour d'europe te doen? Het is dan dus gewoon de vraag of je je prioriteiten bij de korte termijn of lange termijn legt.

:yes6rs:  weet ook bijna zeker dat de auto een x5 is en de moto een GS  :o

dan heeft ie imo groot gelijk wat het koekblik betreft..

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Misschien werkt die yup nu zo hard om over 2 jaar te stoppen met werken en dan 6 keer per jaar een tour d'europe te doen? Het is dan dus gewoon de vraag of je je prioriteiten bij de korte termijn of lange termijn legt.

:stupid:

zat ik ook aan te denken eigenlijk Mehdi..

Wellicht is dat idd wel zo..en scoort die "Yup" (alez..saaie lul volgens dwars)  nu reeds al zijn gestelde targets en schopt ie over enkele jaren zijn baas onder zijn hol om vervolgens dat te dikke mokkel en eveneens zijn hypotheek de deur uit te schoppen..
Koopt ie zich ne deftige moto en gaat ie vervolgens  vergezeld van een 25 jarig bloedmooi nieuw vriendinneke inderdaad zes keer per jaar de "tour D'europe" doen en neukt ie zich iedere avond suf..na?

En dan tuft Dwars nog steeds s'morgens vroeg achter de file aan om op de dagen dat ie dat niet hoeft  ergens "curryworsten te gaan scoren", "nergens aan te denken" en zijn "gedachten over winterbanden, targets, en saaie lullen" op een forum te zetten..

hahaha..

T'is inderdaad een overpeinzing waard

:mrgreen:  :wink:

Motzippaldy

Citaat van: "QuattroFrits"Ben ik het mee eens Suzuki-girl.

Mijn spreuk: de zorgen zijn voor morgen, die dan leeft, die dan zorgt. :P


:stupid: Ik heb veel vrienden en jonge jongens gezien in een sec. sterven :cry: dus iedere avond voordat ik naar bed ga zeg ik dank U God voor nog een dag  :wink:
Proud on the South