Indian Chief Vintage

Gestart door DeWitte, 08 december, 2006, 13:14:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zou dan toch in produktie gaan 8) de Indian Chief Vintage



als er iemand specs kan vinden?? :? goedkoop zal ie ook wel niet worden dunkt me zo :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Goedkoop zal die zeker niet worden, alleen al in dat spatbord gaat 10 kilo staal :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Wat is er indian en vintage aan een fiets die nu in produktie gaat ?  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Zou dan toch in produktie gaan 8) de Indian Chief Vintage



als er iemand specs kan vinden?? :? goedkoop zal ie ook wel niet worden dunkt me zo :?:

Probleem bij Indian is dat zij na de bankroet in 2003 weer opnieuw zijn opgestart en er volgens mij eigenlijk weinig geld is voor hoogdravende projecten. Het zal dus, net als bij Harley, steeds een aangepaste versie worden van de bestaande modellen teruggrijpend op hun historie.
Ik schat dat de prijs voor deze Indian chief, mocht hij ooit op de markt komen, vergelijkbaar zal zijn met de Amerikaanse Victory motoren. En die zijn een flink stuk duurder dan een Harley Davidson. Ik denk dat je een kleine €25.000,- à  €30.000,- op tafel moet gooien.  :oops:

Citaat van: "karz"Wat is er indian en vintage aan een fiets die nu in produktie gaat ?  :?

Behalve de electronica en de nieuwe ingewanden van het motorblok is alles aan het uiterlijk van deze motor 'Vintage' en in lijn met de Indian traditie.  Het is niet zo dat Indian het voorspatbord van een Kawa Drifter op hun Indian heeft gehangen, maar andersom.  :D Aan het uiterlijk van de chief  is niets moderns te vinden.
Indian is het oudste motormerk van de USA en ook, net als Harley een van de weinige motormerken met een lange historie op gebied van motoren bouw. Veel andere motorbouwers zijn na de 2e wereldoorlog uit pure armoede maar brommers, scooters en motoren gaan bouwen omdat er geen behoefte meer was aan vliegtuigmotoren en ander oorlogs spul en er destijds veel behoefte was aan goedkope vervoersmiddelen. Indian is dus nog een echte motor fabrikant.

Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:

Gr. HD4ever :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: "HD4ever"Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:


tsja weer wat om voor te sparen dus :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "HD4ever"

Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:

Gr. HD4ever :wink:



Ik heb een thuis en dat is genoeg wat betreft Chiefs  :o
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "HD4ever"

Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:

Gr. HD4ever :wink:



Ik heb een thuis en dat is genoeg wat betreft Chiefs  :o

en ik ben thuis de Chief :wink:
Smells like rubber

Steefke™

de indian van vroeger komt toch nooit meer terug dat is wat mij betreft een indian niet een of ander vintage geval
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "HD4ever"Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:


tsja weer wat om voor te sparen dus :wink:

Yep, het wordt weer sparen, maar dan wel voor deze  :D

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "HD4ever"Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:


tsja weer wat om voor te sparen dus :wink:

Yep, het wordt weer sparen, maar dan wel voor deze  :D

Yeah :cool: , wel die kappen met die blije vlammen eraf rukken en niks of matzwart ervoor in de plaats :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "karz"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "HD4ever"Ik zou de Chief graag willen hebben  :yes6rs:  :worship-cool:


tsja weer wat om voor te sparen dus :wink:

Yep, het wordt weer sparen, maar dan wel voor deze  :D

[Yeah :cool: , wel die kappen met die blije vlammen eraf rukken en niks of matzwart ervoor in de plaats :yes6rs:

Och, de Boss Hoss bikes worden ongespoten geleverd en dus mag iedere klant zelf zeggen welk kleurtje of special paint hij moet krijgen. En met 2,1 seconden van 0 to 100 km/hr en 3,2 seconden van 60 naar 200 km/hr is die bike zo snel weg, dan zie je die vlammen zowiezo niet meer.  :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

yeah right...dream on W, dream on...

maar als die er ooit mocht komen, wil ik hem natuurlijk wel ff van dichtbij bekijken 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"2,1 seconden van 0 to 100 km/hr en 3,2 seconden van 60 naar 200 km/hr is die bike zo snel weg, dan zie je die vlammen zowiezo niet meer.  :D

:rofl: yep, totdat de 1e flauwe bocht zich aandient en je voorbij gestoken wordt door Xt 350 of zoiets :yes6rs: Lijkt me toch meer een hebbeding om mee te cruisen (van terras naar terras :lol: ) dan om daadwerkelijk serieus mee koetschen, zoals je dat nu met je HD wel doet :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "HD4ever"2,1 seconden van 0 to 100 km/hr en 3,2 seconden van 60 naar 200 km/hr is die bike zo snel weg, dan zie je die vlammen zowiezo niet meer.  :D

:rofl: yep, totdat de 1e flauwe bocht zich aandient en je voorbij gestoken wordt door Xt 350 of zoiets :yes6rs:

Dat zit er wel in. Met dat ding maak je bochten als een goederentrein  :D
Tis wel iets beter geworden nu ze ronde 320/60 bandjes achterop monteren i.p.v. 4-kante autobanden  :)

CiteerLijkt me toch meer een hebbeding om mee te cruisen (van terras naar terras :lol: ) dan om daadwerkelijk serieus mee koetschen, zoals je dat nu met je HD wel doet :wink:

En wat te denken van €1700,- aan brandstofkosten voor een vakantie in het zonnige Zuiden.  :cry: Nu ben ik met €500,- klaar.
Maar ik blijf het een te gekke 'street legal dragbike' vinden. :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Citaat van: "HD4ever"
Maar ik blijf het een te gekke 'street legal dragbike' vinden. :worship-cool:

:stupid:   Precies, het is te gek dat dit soort dingen nog gewoon geproduceerd worden en niet wegbezuinigd in het kader van..  8)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.