overpeinzingen

Gestart door DeWitte, 05 december, 2006, 10:57:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "May Day"Misschien werkt die yup nu zo hard om over 2 jaar te stoppen met werken en dan 6 keer per jaar een tour d'europe te doen? Het is dan dus gewoon de vraag of je je prioriteiten bij de korte termijn of lange termijn legt.

:yes6rs:  weet ook bijna zeker dat de auto een x5 is en de moto een GS  :o

dan heeft ie imo groot gelijk wat het koekblik betreft..

sjteukelear  :lol:

Dat sommige mensen, mfl-ers uiteraard uitgesloten, zich alle moeite doen om A rijbewijs te halen, ne brommert te scoren, te trouwen, kids krijgen en dan als loonslaaf netjes in de rij blijven huppelen en niet meer naar dat hok om te kijken, dat snap ik niet. :roll:  :roll:  Nee, niet dat ik pretendeer veel beter te zijn; blijf in feite ook maar een onvolwassen puber met een veels te grote bek (althans volgens velen)  :roll: Wat ik wil zeggen: Je kan wel blijven hopen dat je het beter krijgt (nw mokkel, brommert en een zak centen) ondertussen kan je door je opgelegde target ne vette hart-attack krijgen en door een buisje moeten vreten, dan heb je wat :? Van heel dichtbij meegemaakt  :yes6rs: centen zat en niet bij machte om de beurs open te maken om ze uit te geven. mss dat dat een hoop mijn passie iig verklaard. Dus...

Biken of dat nou alleen maar naar de baas en terug alleen is, een stukkie over het circuitje kan raggen of met sjeelski over de Schwarzwal hochstrasse scheur, is, was en blijft een deel van mijn leven :wink: ze komen me van de brommert te schoppen/rijden.  :twisted:

Pcies: zoals Motzy beschrijft, elke dag een beetje leven (motorrijden dus ook) is meegenomen, toch?? Vandaag kan toch je laatste dag geweest zijn??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

Pcies: zoals Motzy beschrijft, elke dag een beetje leven (motorrijden dus ook) is meegenomen, toch??




Familie dan motor, niet allen maar rijden maar ook motorsport,

music en

























rest  :wink:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Dwars"

Pcies: zoals Motzy beschrijft, elke dag een beetje leven (motorrijden dus ook) is meegenomen, toch??




Familie dan motor, niet allen maar rijden maar ook motorsport,

music en




rest  :wink:
:stupid:
wat heeft allemaal te zeggen het leven draait om gezondheid en geluk dat is toch het enigste wat telt
Smells like rubber

@Nippon

Wees tevreden met wat je hebt en dankbaar wat je kunt krijgen  :wink:

velen stellen te hoge eisen ( je kent ze wel tophypotheek, 3 kids, n' botoxmiep, motor, auto, 2e auto, pekelfiets een bijvrouw)

goed zelf leef ik vrij sober  :wink: heb maar 1 motor, 1 zoon, geen auto en geen bijvrouw  :roll:

ja die auto  :!:  ik lach me een kapotte sluitspier wat sommige dokken voor dat kreng en dat alleen maar om bij een baas te komen  :shock:
ik dacht toch van niet  8)  nog niet 's misschien  :rofl:

Heb dat kreng in '93 eruit geknikkert wat 'n vrijheid en verrrek  :!:  ik hou geld over  :shock:.

en geloof me 't gaat ook zonder  :wink:

Mounty

Motor en motorrijden maakt wel deel uit van mijn leven, tis een van mijn hobby's.
Naar mijn baas rij ik in een bedrijfsbus en thuis staat een vrij recente kleine auto in de garage die hoofdzakelijk gebruikt word door vrouwlief voor boodschappen en werk. Sommigen vragen wel eens "waar is jullie andere auto" . . . welke andere, wat moet ik met een grote sjink van een auto, dat zuipt benzine, kost veel aan belasting en verzekering en brengt ons ook maar van a naar b....echt niet meer dan dat.
Voorheen een gezinsauto gereden die elke week een tankje benzine luste..40 litertjes op 350-400 kilometers binnendoor. Nu 35 litertjes op 2 weken en goed 550 kilometers. Belastin laagste tarief en verzekering is ook een lachertje. Zo houden we een centje over voor benzine en af en toe een nieuw motorpak etc...
Net niet genoeg om een nieuwe moderne motor te kunnen kopen, tenzij we geen niks anders meer aanschaffen en niet meer op vakantie gaan etc...of een lening, maar daar willen we absoluut niet aan, hoor nu bij de 10% van de nederlanders zonder een lening. en dat hou ik zo. (hypotheek telt niet mee..)

Ik ben tevreden zo, leuk huisje, leuke vrouw en kids, autotje en motor in de garage. Alleen mis ik vaak de tijd om op de motor te stappen. Probeer zo veel mogelijk te gaan rijden maar liever niet met slecht weer. Laat mij maar een mooiweerrijder zijn, bevalt me goed zo...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ook ik ken ze die arme zielen  :?  
die zich veel moeite doen om hun rbw te halen.
En als ze het dan eindelijk hebben er niks mee doen.
Zo ken ik er dus 3, mijn 2 broers, en mijn schoonzus. :?

Mijn broers hebben allebei 2x een motor gehuurd, en mijn schoonzus heeft nooit meer gereden na het halen van het papiertje :shock:
Ten eerste is dat zonde geld, en ten tweede kan ik me er niks bij voorstellen, dan zit het wss niet in je.
Toch begrijp ik het niet, om dat mijn jongste broer vroeger deed crossen, en dat deed hij echt met veel overgave. :?

Nu hebben mijn broers allebei een gezin, en omdat ze op de binnenvaart zitten,  de hele week van de hut af.
Met hun tweetjes samen gezellig de hele week op 10 vierkante meter, en komen ze dan thuis, nou ja, dan moeten ze meegaan boodschappen doen, het halve huis poetsen en nog koken ook.

En dan maar regelmatig aan mij vragen: wanneer mag ik je motor eens lenen :shock:  :shock:
Zielig hoor, maar niet over mijn rug proberen te profiteren (en ik het risico lopen dat mijn motor de prak in wordt geholpen) :shock:
Verkoop dan die veel te grote extra luxe caravan maar, of die oldtimer die in de garage staat en alleen eruit komt voor naar de keuring te rijden :shock:
mss dat er dan nog een centje overblijft, en als vrouwlief dan niet zeurt over je verplichtingen thuis, kan je mss gaan rijden...
:wink:

echt waar, zo staat het voor deze heren ervoor, moet je toch niet aan denken of wel :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "FZ_Ron"Ik ben tevreden zo, leuk huisje, leuke vrouw en kids, autotje en motor in de garage. Alleen mis ik vaak de tijd om op de motor te stappen. Probeer zo veel mogelijk te gaan rijden.
:stupid:
thats what life is all about :wink:
Smells like rubber

WhomBom

ik ken er ook ene  :rofl:
haalt zijn motorrijbewijs na wat ge-emmer links en rechts (op de bek gaan tijdens de noodstop zo'n dingen) en ging daarna dus op zoek naar een motor, of ik niks voor hem wist.  Ik hem een paar leuke motortjes genoemd, niet te duur, onderdelen goed te krijgen en bijv. een XT oid perfect om het te leren. Wat zegt die aap, neee, een crosser sowieso niet, en een GS, of SV650 of noem maar op vond ie niet ruig... het moest wel vet uitzien  :shock:
weer zo'n super "sport" er  :guns: ware het niet dat hij het geld liever uitgaf aan een of andere te dikke pc  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Hier kun je een eindeloze discussie over doorvoeren. Maar het punt is:
iedereen is anders en denkt anders, gelukkig ook maar... En voor iedereen zijn andere dingen belangrijk.

Motorrijden hoort er voor mij gewoon bij, ook al rij ik nu al een paar maanden niet. Maar over een maand mag ik weer!?! Weer of geen weer :lol: De pap rijdt ook niet dagelijks en is een mooiweerrijder, voor hem is het een hobby (zoals voor de meesten) en iedereen vult dat op z'n eigen manier in.

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"ik ken er ook ene  :rofl:
haalt zijn motorrijbewijs na wat ge-emmer links en rechts (op de bek gaan tijdens de noodstop zo'n dingen) en ging daarna dus op zoek naar een motor, of ik niks voor hem wist.  Ik hem een paar leuke motortjes genoemd, niet te duur, onderdelen goed te krijgen en bijv. een XT oid perfect om het te leren. Wat zegt die aap, neee, een crosser sowieso niet, en een GS, of SV650 of noem maar op vond ie niet ruig... het moest wel vet uitzien  :shock:
weer zo'n super "sport" er  :guns: ware het niet dat hij het geld liever uitgaf aan een of andere te dikke pc  :roll:

Ruig toch. Zeg dat ie zich een dieke R1 haalt, en rij er em vervolgens vet uit op je GS.  :rofl:

DeWitte

ne vriend van ons, die de laatste tijd veel pech heeft gehad. Heeft z'n hele spaarpot omgegooid en gisteren dit dikke mokkel aangeschaft om mee te spelen en z'n gemoedsrust te herkrijgen 8) heeft weliswaar 2 wielen teveel. Maar een goed begin is ut halve werk,  toch ?? :wink:   8)





heb net zo ene stiekum op m'n verlanglijstje gezet voor Santa :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:cry: Tis maar ene twee wiel aangedreven en ik wil een echte Quattro anders vind ik er niks aan. :lol:

:roll: En smaken verschillen gelukkig nog steeds. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Lijkt me echt iets voor de mensen die moeite hebben om een brommer op en af te bokken of die de zijpikkel niet kunnen vinden  :mrgreen:

WhomBom

lijkt me echt lachen zon ding  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."