Wie gaat er op Wintersport

Gestart door NrGiZeR, 09 december, 2006, 10:00:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

slecht idee in die volgorde.
je kunt t beste boarden totdat je geen zin meer hebt en dan zuipen.
maar drna niet weer gaan boarden
kun je beter wachten tot de dag erna.
s net als motorrijden als je gedronken hebt mag je het niet meer  :lol:  :lol:
living the life the way it comes

Karin

Ook nog nooit op wintersport geweest, en ook geen behoefte aan. Geef mij maar lekker lenteweer en een motor onder mijn kont  8)

karz

Volgens mij heeft niemand er behoefte aan, totdat je het een keer probeert. Dan wil je volgens mij ieder jaar weer.

Hetzelfde als dat je de eerste keer op een v-twin hebt gereden. :mrgreen: , dan wil je ook niets anders meer.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Vorig jaar voor het eerst op een snowboard gestaan in Landgraaf.
Ging best redelijk is een kwestie van durven.
Ik vond het absoluut geweldig. Ben nog nooit op wintersport geweest maar lijkt me absoluut geweldig om zo'n echte supersteile berg af te razen. Misschien volgend jaar !

crazy j

is ook vet desmo.
dit jaar zijnw e ook geweest toen was ik aan het snowboarden met de groep en leraar op 2300 meter hoogte en opeens was er een sneeuwstorm.
maar gelukkig konden we de weg een beetje omdat we al 3 keer eerder naar beneden waren geweest  8)  8)

t is gewoon hendiig ruig  8)  8)
living the life the way it comes

Schmetzke

Citaat van: "karz"Volgens mij heeft niemand er behoefte aan, totdat je het een keer probeert. Dan wil je volgens mij ieder jaar weer.

:stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:  :stupid:

NrGiZeR

Citaat van: "karz"Volgens mij heeft niemand er behoefte aan, totdat je het een keer probeert. Dan wil je volgens mij ieder jaar weer.
:stupid:

Citeer
Hetzelfde als dat je de eerste keer op een v-twin hebt gereden. :mrgreen: , dan wil je ook niets anders meer.

:rofl:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

HD4ever

Citaat van: "Desmo-devil"Ben nog nooit op wintersport geweest maar lijkt me absoluut geweldig om zo'n echte supersteile berg af te razen.

Yep, maar als het fout gaat heb ik toch liever dat de ANWB moet langskomen in plaats van deze 'hulpverlener'.



Ik beweeg me liever op een berg d.m.v. een verbrandingsmotor onder mijn kont dan met 2 schrootjes onder mijn voeten.  :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

angel

skieen is echt super heerlijk
en eenmaal gedaan ,
ga je beslist weer.



standuc

Ik ga ook....................
1ste week van januari naar Unterbach in Zwitserland.
Ik ga dan op snowblades de "schlittelweg" af. :thumbsup:
Leuk stuurwerk tussen de bossen door. :lol:

Lekker een week met vrouw en kids..........................verheug me erop!!!!!!!!!!!!!