nieuwe V-Max dan toch binnekort ???

Gestart door DeWitte, 14 december, 2006, 19:50:58

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Op de beurs in Long Beach USA werden volgende pics door Yamaha vrijgegeven van de nieuwe V-Max 8) : specs nog niet bekend. Geruchten van om en rond de 200pk blijven wel aanhouden :Bron Motorrad.de  8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Super 8) Meteen die dempers uit elkaar slijpen, alles er uit halen en weer in elkaar lassen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Super 8) Meteen die dempers uit elkaar slijpen, alles er uit halen en weer in elkaar lassen :twisted:

Vernielzuchtig persoon. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Dik :cool: , maar wat moeten ze toch met die scooterneusjes  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Super 8) Meteen die dempers uit elkaar slijpen, alles er uit halen en weer in elkaar lassen :twisted:
:stupid:
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"

Vernielzuchtig persoon. :wink:

bij z'n machine moet je een vette sound hebben 8)
Smells like rubber

Schmetzke

200 pk?  :)} En dan? Dragracen?  :)}

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"200 pk?  :)} En dan? Dragracen?  :)}

zal best markt voor zijn  :roll: zo heb je ook mensen die een  full battle dressed SM kopen en dan alleen maar op hun achterwiel van terras naar terras koetschen :rofl: maar dat zal ik wel verkeerd zien wa?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"maar dat zal ik wel verkeerd zien wa?? :mrgreen:

Nee helemaal niet  {:)

Desmo-devil

Ik heb nooit iets gehad met een V max en als ik deze foto zie dan blijft
dat ook zo.

Motzippaldy

Proud on the South  

Bianca

Herr Tod

Wat ik me af vraag... hoe lang leeft die onderste radiator? Die zit toch midden in de danger zone van stenen en andere zooi?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Joepie1958

Citaat van: "Herr Tod"hoe lang leeft die onderste radiator? Die zit toch midden in de danger zone van stenen en andere zooi?
Welnee, het voorwiel zal niets opgooien, want het komt bijna nooit aan de grond 8)  8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Wat ik me af vraag... hoe lang leeft die onderste radiator? Die zit toch midden in de danger zone van stenen en andere zooi?
ja idd, zat ik ook al aan te denken :? mja Yamaha kennende zullen ze daar nog wel een "mooie" oplossing voor vinden. Toch??