Hoeveel cilinders telt jouw bike ?

Gestart door Busaberke, 20 september, 2005, 13:53:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Aangezien er recentelijk verdacht veel twins op MFL bijgekomen zijn, vermoed ik dat ongeveer 50% van het ledenaantal twin rijdt, en wil ik hier eens een polletje tegenaan gooien:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

es ff gaan tellen :shock:


Ja 2 :mrgreen:  dat zijn er toch genoeg.  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "karz"2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.

DAT zou ik ook zeggen als ik zo'n angst voor een echte 4-cil had. :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "karz"2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.

2 cilinder is dat niet hetzelfde als een grasmaaier dan??? :lol:  :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.

2 cilinder is dat niet hetzelfde als een grasmaaier dan??? :lol:  :lol:  :lol:

:mrgreen:
ik zeg nix ......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.

2 cilinder is dat niet hetzelfde als een grasmaaier dan??? :lol:  :lol:  :lol:

Nee een grasmaaier heeft 1 cilinder. Daardoor is zelfs een grasmaaier nog cooler dan een 4 cilinder.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"2 natuurlijk, 4 in lijns hebben ze uitgevonden om het meer op een electromotor te laten lijken. Zodat vrouwen tijdens het rijden aan stofzuigen denken.

2 cilinder is dat niet hetzelfde als een grasmaaier dan??? :lol:  :lol:  :lol:

Nee een grasmaaier heeft 1 cilinder. Daardoor is zelfs een grasmaaier nog cooler dan een 4 cilinder.

dan heb ik een coole bike mn laatste aanwinst heeft namelijk maar 1 cilinder :mrgreen: (wordt ook wel door BB liefkozend trilplaat genoemd)

mag helaas maar 1x stemmen want heb natuurlijk naast die 1pitter ook nog een 4cilinder naaimachientje he
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

kheb m gevraagd hoeveel cil's ie telde.. echt waar!

Maar hij zei me niks  :cry:

zou ie... zou ie... dood zijn  :cry:

:roll:  zelf telde ik er 2.... maar ik zou het niet erg vinden als links en rechts nog ene ernaast plakte hoor  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

pumke

Ik heb geteld ik heb er maar twee  :lol:

@Nippon

volgens mij.......... 1 linker en 1 rechter  :!: .......Uhhhhh...... 2 dus  :!:

ja kweet 't zeker 2 8)

Karin

Zag dat ik hier wel al gestemd had maar nog niet gepost.....4 dus.

Motzippaldy

Citaat van: "pumke"Ik heb geteld ik heb er maar twee  :lol:



Te weinig  :?
Proud on the South  

Motzippaldy

Proud on the South