Moet je motor buiten staan ?

Gestart door karz, 28 december, 2006, 14:33:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

is da nix voor karin  :wink:


nog 2 slotjes op de ritsen en ze kunnen 'm niet meer jatten :!:  :mrgreen:

angel

lijkt wel wat,
ik wilde een party tent opzetten
om de motor in te stallen
de mijn staat nu onder een hoes
maar dat  is toch niet alles
en dat is dan een goedkopere oplossing
dan dit tentje,
toch?

DeWitte

voor dat geld heb je ook een houten schuurtje/tuinberging, en dat kan je wel afsluiten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"voor dat geld heb je ook een houten schuurtje/tuinberging, en dat kan je wel afsluiten :wink:

jij bent echt praktisch :wink:


(en ik moet je ook nog gelijk geven) :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Dwars"voor dat geld heb je ook een houten schuurtje/tuinberging, en dat kan je wel afsluiten :wink:

huh ? waar ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Euro Handelsonderneming Heerlen bijv. heb je al voor 270,- een houten hutje van 280x233 :wink: en met een beetje handelen bij die "kampers" kan daar nog wel wat vanaf. :wink: En zo heb je er nog tig op internet. (ook 2e hands, zie bijv marktplaats)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel

klopt ook,

maar we willen de garage overkapping verlengen
zodat hij onder de carpoort kan staan
dus is alleen voor deze winter nodig
dan is een houten huisje misschien wat overdreven

snappie

DeWitte

ken 2 gasten: de een had z'n Guzzi Le mans in de keuken staan (in de winter) :rofl: totdat ie moest kiezen tussen die motor binnen en zijn vrouw buiten :rofl: en ene die z'n BMW gewoon in de woonkamer parkeerde :rofl:

Hij hoeft dus niet perse buiten te staan :mrgreen: snappie? waar een wil is, is een weg :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

opa van de vrouw had een Henkel scooter die stond in de winter in de voorkamer en daar werd ie ook wel eens gestart :shock:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: "Dwars"Euro Handelsonderneming Heerlen bijv. heb je al voor 270,- een houten hutje van 280x233 :wink: en met een beetje handelen bij die "kampers" kan daar nog wel wat vanaf. :wink: En zo heb je er nog tig op internet. (ook 2e hands, zie bijv marktplaats)

ik heb nog wat pallets in de aanbieding...voor de zelf-blokhut-bouwers.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

angel

ja dat is een bekend probleem
hij stond bij mij ook even in de keuken
maar was niet erg prakties, hihi
[

@Nippon

mooie rose motorjas  :mrgreen:

Hakinnen

staat er hier ook één binnen in huis...netjes in de serre. kan niet tegen kou en vocht..italiaanse meuk he..

Vroegah hadden we er één in de woonkamer..die kon wel tegen kou en vocht...(da was ne Jap )maar die stond daar zo leuk...met een schemerlampke erop! haha..

Paso slaapt in de schuur als ie geluk heeft  / de Racert bij MTE in echt in diepe winterslaap nu.
whatever..





:wink:

B-Witch

Angel, het aanbod dat die Beemer zolang bij de Soes en de Kawa mag slapen geldt nog steeds hoor... :yes6rs:


Maar ik laat hem niet voor je uit, wil der nog niet dood naast gevonden worden :twisted:




(waar heb ik dat meer gehoord ???, hier krijg ik tramelant mee)  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.