Moet je motor buiten staan ?

Gestart door karz, 28 december, 2006, 14:33:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "angel"ja dat is een bekend probleem
hij stond bij mij ook even in de keuken
maar was niet erg prakties, hihi
[

hij kleurd anders wel mooi bij de gordijnen :wink:
Smells like rubber

angel

Citaat van: "suzuki-girl"Angel, het aanbod dat die Beemer zolang bij de Soes en de Kawa mag slapen geldt nog steeds hoor... :yes6rs:



het lijkt me een super plan ik neem contact met je op , thx :wink:

Joepie1958

Citeerwil der nog niet dood naast gevonden worden
Dat zou niemand op dit forum willen, levend wel, maar dood is zo definitief :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Angel, het aanbod dat die Beemer zolang bij de Soes en de Kawa mag slapen geldt nog steeds hoor... :yes6rs:


Maar ik laat hem niet voor je uit, wil der nog niet dood naast gevonden worden :twisted:




(waar heb ik dat meer gehoord ???, hier krijg ik tramelant mee)  :mrgreen:

je komt er wss helemaal niet mee weg relmiep :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Angel, het aanbod dat die Beemer zolang bij de Soes en de Kawa mag slapen geldt nog steeds hoor... :yes6rs:


Maar ik laat hem niet voor je uit, wil der nog niet dood naast gevonden worden :twisted:




(waar heb ik dat meer gehoord ???, hier krijg ik tramelant mee)  :mrgreen:

je komt er wss helemaal niet mee weg relmiep :twisted:

:rofl:  Als jij met die boot van jou weg kan komen, kan ik best met deze wegkomen, geen probleem lijkt me zo :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

angel

hij kleurd anders wel mooi bij de gordijnen :wink:[/quote]

klopt, welke kleur zou ik mooi vinden ?????
hihi

B-Witch

:oops:  :oops:  :oops:




nee hoor, echt niet, de Beemer van Angel vandaag naar zijn winterverblijf gehaald :wink:



You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Is toch fijn dat men elkaar zo kan helpen :thumbsup:

angel

en wat zag ik vanmidag in de garage,
kijk goed dit geloof je niet.

DeWitte

Citaat van: "angel"en wat zag ik vanmidag in de garage,
kijk goed dit geloof je niet.

en dit piccie wordt uiteraard weer opgeslagen voor oneigenlijke doeleinden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:twisted: Alles wat U zegt en doet, wordt tegen U gebruikt. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Een beemer is net als  wokkels , heb je er eenmaal aangezeten dan kun je er niet meer van afblijven
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

:stupid:  :stupid:
Gisteren nog een gesprekje met een B.M.W. rijder met een schroef in de achterband, hij had een R1150RT en ook nog een K (model verder onbekend).
Hij vertelde dat hij eigenlijk wel eens iets anders als een Beemer wilde, hij had van de zomer zo'n aktie Honda Pan gehuurd maar was toch tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal was wat hij zocht.

@ Miss BMW :lol:  :lol:  Zo'n F-je zou je best wel goed staan, zeker als het ook nog een Dakar uitvoering is, dan kon je Dwars het snot voor de ogen rijden.
Het commentaar van Hub volgt binnenkort
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958":stupid:  :stupid:
Gisteren nog een gesprekje met een B.M.W. rijder met een schroef in de achterband, hij had een R1150RT en ook nog een K (model verder onbekend).
Hij vertelde dat hij eigenlijk wel eens iets anders als een Beemer wilde, hij had van de zomer zo'n aktie Honda Pan gehuurd maar was toch tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal was wat hij zocht.

@ Miss BMW :lol:  :lol:  Zo'n F-je zou je best wel goed staan, zeker als het ook nog een Dakar uitvoering is, dan kon je Dwars het snot voor de ogen rijden.
Het commentaar van Hub volgt binnenkort

:rofl: :rofl: ik hoor al eens graag ne goeie wiets :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Joepie1958":stupid:  :stupid:
Gisteren nog een gesprekje met een B.M.W. rijder met een schroef in de achterband, hij had een R1150RT en ook nog een K (model verder onbekend).
Hij vertelde dat hij eigenlijk wel eens iets anders als een Beemer wilde, hij had van de zomer zo'n aktie Honda Pan gehuurd maar was toch tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal was wat hij zocht.

@ Miss BMW :lol:  :lol:  Zo'n F-je zou je best wel goed staan, zeker als het ook nog een Dakar uitvoering is, dan kon je Dwars het snot voor de ogen rijden.
Het commentaar van Hub volgt binnenkort

:rofl: :rofl: ik hoor al eens graag ne goeie wiets :lol:

Wil het niet eens proberen... :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.