Moet je motor buiten staan ?

Gestart door karz, 28 december, 2006, 14:33:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

angel

suzuki-girl en mister kawa

bedankt,
voor het stallen van mijn beemer,
fijn dat de soes en de kawa lief voor hem waren, hihi

groetjes van :angel:

de rest maken we nog goed :wink:

B-Witch

Citaat van: "angel"suzuki-girl en mister kawa

bedankt,
voor het stallen van mijn beemer,
fijn dat de soes en de kawa lief voor hem waren, hihi

groetjes van :angel:

de rest maken we nog goed :wink:

Graag gedaan :!:  :!:  :!:

Waar zouden we zijn als we mekaar niet een beetje konden helpen zo af en toe :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

M'n eigen garagedak lekt :roll: dus daar komt een nieuw dak op en mijn auto erin :lol:

Mijn cbr blijft lekker bij mijn ouders staan :lol:

DeWitte

auto kan toch buitenstaan? :shock: zit toch een dakkie op :mrgreen: ik heb dat vroegah ook gedaan: brommert bij moeder  :?  gehannes en je gaat veel minder snel koetschen :?

mja is jouw feestje/BBQ :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Het is maar 2 straten verderop ;) En de service is wel goed :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Het is maar 2 straten verderop ;) En de service is wel goed :mrgreen:

:shock: De rijksweg is ook maar één straat, maar die is ontzettend lang en dan twee van die. :wink:  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

de rijksweg idd tis maar 1 straat en 'n klotestraat ben blij dat we met 't bedrijf zijn verhuisd  :wink:

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"de rijksweg idd tis maar 1 straat en 'n klotestraat ben blij dat we met 't bedrijf zijn verhuisd  :wink:

:evil: Die in geleen in ieder geval wel, daar is nagenoeg geen enkele normale parkeerplaats meer voor het koekblik als je even wat onderdelen voor de motor moet halen. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Citaat van: "BoxerQ"is da nix voor karin  :wink:



Haha...lees dit nu pas. Sinds kort hoef de mijne ook niet meer buiten te staan, hij heeft een logeeradres. Alhoewel ik moest zeggen dat hij "doorgewinterd" was en er wel tegen kon.  :wink:

DeWitte

ja een Yammie kan wel tegen buiten overwinteren :wink: ne soepzoekie daarentegen roest dan al in de folder :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"ja een Yammie kan wel tegen buiten overwinteren :wink: ne soepzoekie daarentegen roest dan al in de folder :mrgreen:

wordt daardoor wel met het jaar lichter  :nana9oi:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Menke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars"ja een Yammie kan wel tegen buiten overwinteren :wink: ne soepzoekie daarentegen roest dan al in de folder :mrgreen:

wordt daardoor wel met het jaar lichter  :nana9oi:

Daarom hoeft die van mij dan ook niet op de slaapkamer te staan  :!:  :worship-cool:


WhomBom

dat zou die gixxer ook niet hoeven, alles is toch of van plastic, of van alu.... dat is gewoon een teken dat suzuki-rijders hun motoren beter verzorgen  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "AngelInMe"Het is maar 2 straten verderop ;) En de service is wel goed :mrgreen:

:shock: De rijksweg is ook maar één straat, maar die is ontzettend lang en dan twee van die. :wink:  :twisted:

Nee zijn korte straten ;)

Steefke™

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "AngelInMe"Het is maar 2 straten verderop ;) En de service is wel goed :mrgreen:

:shock: De rijksweg is ook maar één straat, maar die is ontzettend lang en dan twee van die. :wink:  :twisted:

Nee zijn korte straten ;)
maar samen wel 1 grote ellende :wink:
Smells like rubber