KNALLEND UITEINDE !!!!

Gestart door Desmo-devil, 31 december, 2006, 17:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Als klap op de vuurpijl rijdt er zojuist een bezopen Belg achter op mijn nieuwe bus terwijl ik stilstond voor een stoplicht. Hij had daarvoor al een peugeot van achteren aangereden op de Kennedybrug en was doorgereden.Die aangereden man zat achter hem aan terwijl hij de politie aan het bellen was. Vervolgens rijdt hij achter op mij en het is dat ik hem uit de auto heb getrokken en zijn sleutel heb verwijderd anders was ie er weer vandoor gegaan. Totaal van de wereld en niet in staat om op zijn benen te staan. Volkomen belachelijk dat zo iemand in zijn auto stap met een vriendinnetje naast zich. de Belg is meteen meegenomen door de Politie voor een bloedtest en ik heb zojuist vernomen dat hij verzekerd is en ook een rijbewijs heeft. Schade is dus gelukkig te verhalen.
Dat heb ik weer, twee weken een nieuwe bus en dan rijdt er al weer iemand vol achterop. Lekker uiteinde.
Veel plezier allemaal vanavond en een goed uiteinde en een goed begin gewenst voor iedereen.



B-Witch

Dat is zeker een heel vervelende manier om je jaar af te sluiten. :?
Maar gelukkig is deze man verzekerd, en zal jij schadeloos gesteld worden, alhoewel jij natuurlijk wel met de rompslomp zit.
Iig hoop ik dat je je oudjaarsavond/ nieuwjaar niet laat verpesten door dit voorval, en wens ik je veel succes met het afhandelen van de schade :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

in 'n hagel nieuwe bus  :shock:



die belg moesten ze levend in een dood varken naaien  :evil:

Desmo-devil

Bus is niet hagelnieuw maar wel zo goed als.
Ik heb hem zelf pas twee weken. Is drie jaar oud met 40.000 op de teller.
Gelukkig wel all risk verzekerd dus zal zelf weinig rompslomp hebben.

Bakkertjedeeg

Damn.... wat een kutzooi!!! Die vergoeding zal wel goed komen, maar geloof maar niet dat dit bedrag van zijn verzekering komt. Anyway...Bij deze een beter 2007 gewenst.

Schmetzke

Leuke bus zeg  :worship-cool:

Alleen Jamer van die deuk  :shutup:

Waar laat je hem repareren?

WhomBom

die bezopen gast moesten ze inderdaad in een dood varken naaien :mrgreen:  in Aken reed ook es zon gast rond die me met zn ouwe roestbak al slingerend NET niet van de weg af reed  :guns:
in ieder geval veel succes met de schade afhandeling en een gelukkig(er) 2007!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"
in ieder geval veel succes met de schade afhandeling en een gelukkig(er) 2007!



:stupid:
Proud on the South  

angel

tja, is super shit
maar dan beter de auto/bus met schade
dan dat je zelf  letsel hebt.

ondanks alles een fijne jaar wisseling.

Toledo

Je hebt toch zeker eerst die belg nog voor z'n ster gemept, voordat de politie er was.
Wel jammer van je bus.
Ik wens je in ieder geval een prettige jaarwisseling, en dit geldt tevens voor alle andere MFL leden

gr Wim
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

crazy j

Citaat van: "WhomBom"die bezopen gast moesten ze inderdaad in een dood varken naaien :mrgreen:  in Aken reed ook es zon gast rond die me met zn ouwe roestbak al slingerend NET niet van de weg af reed  :guns:
in ieder geval veel succes met de schade afhandeling en een gelukkig(er) 2007!


zo ene heb ik en lucky ook al gezien.
we reden vorige week sondag naar bios in maasmechelen en opeens op op de autosnelweg een golf met waarschuwingslichten aan. maar hij reed gewoon verder. we komen wat dichterbij zie je opeen seen oude opel corse over de weg slingeren. van links naar rechts aantal keren net niet in de vangrail.

levensgevaarlijk zo een gast.
zouden ze een rij verbod voor 5 jaar of nog langer moeten geven.

desmo jammer van je bus.
living the life the way it comes

DeWitte

Heey Desmo, da's zwaar kl*te :? sterkte ermee :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Zo heeft bij mijn bedrijfbus gisteren ook iemand een deukje achtergelaten....t was al donker en had storingen....
Ben thuis weggereden zonder deuk..naar twee klanten gereden, een in Kerkrade en een in Vaals...daarna naar een volgende storing weer in kerkrade waar ik mijn gereedschap eens nodig had. Helaas kreeg ik de schuifdeur niet open en zag de deuk toen pas. Ik weet ook niet waar of hoelaat dit gebeurd is maar weet zeker dat diegene die het veroorzaakt heef ook veel schade moet hebben..

Foto volgt....
dus ook voor mij knallend uiteinde...
:?  gelukkig "maar"de bedrijfs bus.. :?



Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Nou in ieder geval wel de eerste krant van het nieuwe jaar gehaald, ha ha
Vriendin verklaarde tegenover de politie dat die gast een epileptische aanval had gehad. Zo ken ik er nog wel een ! :guns:

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Nou in ieder geval wel de eerste krant van het nieuwe jaar gehaald, ha ha
Vriendin verklaarde tegenover de politie dat die gast een epileptische aanval had gehad. Zo ken ik er nog wel een ! :guns:


Het is wel mogelijk  na een krat bier heeft  :banghead4rv:
Proud on the South