Whom Bom vleugellam?

Gestart door DeWitte, 02 januari, 2007, 12:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Dames en heren, Heet van de naald :mrgreen: ins en outs mag ie zelf geven. Maar uit goede bron vernomen dat het Joe-Bar teammember Whom-Bom "vleugellam" verklaard mag worden :wink:

Iig van mij uit, snelle beterschap :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

wat heeft ie uitgevreten dan :?:  :?:  :?:
iig beterschap dan
living the life the way it comes

WhomBom

tijdens een zware ruige tocht over onherbergzaam terrein (van de kroeg naar huis) lukte het niet om een afgewaaide tak plat te fietsen  :cry:  nadat mn gazelle me uit het zadel wierp kwam ik dusdanig terecht (waarop ???) dat er 2 pezen doorgesneden zijn, die inmiddels weer aan mekaar gehecht zijn, maar erg langzaam helen, "koetsjen" zit er pas weer vanaf eind maart/ begin april in  :roll:  maar tot die tijd zal t toch wel bagger weer blijven dus zo'n ramp is het nog niet, en als het echt jeukt kan ik me op t scootmobiel ja nog uitleven  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

crazy j

Citaat van: "WhomBom"tijdens een zware ruige tocht over onherbergzaam terrein (van de kroeg naar huis) lukte het niet om een afgewaaide tak plat te fietsen  :cry:  nadat mn gazelle me uit het zadel wierp kwam ik dusdanig terecht (waarop ???) dat er 2 pezen doorgesneden zijn, die inmiddels weer aan mekaar gehecht zijn, maar erg langzaam helen, "koetsjen" zit er pas weer vanaf eind maart/ begin april in  :roll:  maar tot die tijd zal t toch wel bagger weer blijven dus zo'n ramp is het nog niet, en als het echt jeukt kan ik me op t scootmobiel ja nog uitleven  :twisted:

das balen man
living the life the way it comes

Motzippaldy

:shock:  :shock:
Beterschap jong  :lol:
Proud on the South  

B-Witch

Dat is shit zeg  :!:

Beterschap, zodat je in het voorjaar weer de oude bent :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

je mag dan de 13e ook geen alcohol bij de medicatie, neem ik aan? :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Je begint het jaar slecht, in ieder geval beterschap
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Schmetzke


Bianca

dat is klote :?  beterschap!

Steefke™

:shock:  dat is zwaar kl*te man
sterkte en dat je maar weer gauw de ouwe mag zijn :yes6rs:
Smells like rubber

karz

Bummer man,
Spoedig herstel gewenst !
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Doe maar voorzichtig aan, en laat die peesjes weer goed aan elkaar groeien, anders zou je wel een problemen kunnen blijven houden :oops:
Van harte beterschap en laat je maar lekker verwennen :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

bedankt voor de beste wensen allemaal, @dwars, kheb geen medicatie dus... :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009