Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

owja, ook nog n srad 750(?) en nen tlr gespot op le circuitje, iemand van hier?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"owja, ook nog n srad 750(?) en nen tlr gespot op le circuitje, iemand van hier?


Misschien iemand van daar  :mrgreen:
Proud on the South  

WhomBom

zou zomaar kunnen he  :P
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Beste heer Whombom, ik geloof niet dat je in de gaten had dat ik het was die jij vanmiddag op het circuitje buitenom inhaalde in die linker bocht terwijl ik inhield omdat daar een groepje fietsers reed. [edit]
Ik weet niet wat je wilt bewijzen met dit soort idiote acties, voor mij bewijs je alleen maar dat het een kwestie van tijd is voordat jij jezelf hartstikke morsdood rijdt. Dat moet je zelf weten maar doe dat lekker in je eentje en niet als ik en andere nietsvermoedende weggebruikers in de buurt zijn.  [edit]

[edit:Follow up's op dit bericht graag via PB afhandelen]

karz

Godverdegodver 3 tlr's, 1 tl , een gs1200 en een motherfuckin' Paso  op de oprit gehad hier. Heb er ram koppijn van gekregen.  :evil:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Niks PB'S . Ik vind dat ik iedereen hier MOET waarschuwen om met dit soort gasten rond te rijden. Heb er echt geen woorden voor. Ik rij ook graag stevig maar dit sloeg echt  helemaal nergens meer op. Kom maar eens met een verklaring "en plubique" als je durft ?

karz

Als jullie het netjes houden vind ik het prima. Als er nog meer berichten komen maak er wel een apart topic van.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Godverdegodver 3 tlr's, 1 tl , een gs1200 en een motherfuckin' Paso  op de oprit gehad hier. Heb er ram koppijn van gekregen.  :evil:

paracetamolletje??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

verklaring "en publique" dan... als jij je verschrokken hebt spijt me dat ten zeerste, was ook zeker niet mijn bedoeling...

ik had wel in de gaten dat jij het was btw... zag de mono, rest van de 900ss... ik dacht hey, das desmo!

als ik inhaal haal ik trouwens altijd buitenom in... stel dat ik een foutje zou maken, vlieg ik naar buiten, heeft diegene binnenin geen last van... :wink:

voor mij was het overigens geen actie, eerder gewoon een bocht die verneukt werd door fietsers enz.... en bewijzen hoef ik al helemaal niks... ik rij gewoon es af en toe een stukje voor mijn plezier


het zal overigens wss niet als donderslag bij heldere hemel komen, maar dood gaan we allemaal... of ik me te pletter rij?? zou kunnen, betwijfel het zelf eerlijk gezegd.

Dat je moet waarschuwen dat niemand met mij mee rijdt vind ik persoonlijk wat ver gaan... ik heb nog nooit een aanrijding veroorzaakt, goed nu rij ik nog niet zo lang enz. maargoed.. toch al n 30.000 km... zonder "fuckups" van mijn kant.

mij als stereotype "dit soort gast" neerzetten vat ik ook niet helemaal... wat voor soort gast?  :?

maar goed, was dus absoluut niet mijn bedoeling iemand tegen de haren in te strijken... als ik je ergens tegenkom draai ik wel om ofzo  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Godverdegodver 3 tlr's, 1 tl , een gs1200 en een motherfuckin' Paso  op de oprit gehad hier. Heb er ram koppijn van gekregen.  :evil:

paracetamolletje??? :mrgreen:

Heb ik al gepakt. Op een of andere manier begon het in te slaan, nadat jij langs was geweest :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bianca

vreagelvotte :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Godverdegodver 3 tlr's, 1 tl , een gs1200 en een motherfuckin' Paso  op de oprit gehad hier. Heb er ram koppijn van gekregen.  :evil:

paracetamolletje??? :mrgreen:

Heb ik al gepakt. Op een of andere manier begon het in te slaan, nadat jij langs was geweest :mrgreen:

dat effect heb ik wel vaker op mensen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

En als ik nou een fout maak in die bocht , waar blijven we dan ? (of beter gezegd waar landen we dan )
Het gaat niet alleen maar over jouzelf op de weg. I.i.g. ik vond het een onverantwoorde actie en ik heb er geen goed woord voor over.
En wat als een van die fietsers een onverwachte beweging had gemaakt ?
Motorrijden is ook anticiperen op anderen. Je kan niet altijd alleen maar hard gaan, ook niet op het circuitje en zeker niet als het zo druk is als vanmiddag.
Getuigd niet van gezond verstand en zeker niet in je spijkerbroekje !!!
Ik hoop echt dat je dat inziet want ik vind je best een toffe gast.
Zand erover !

WhomBom

Citaat van: "Desmo-devil"En als ik nou een fout maak in die bocht , waar blijven we dan ? (of beter gezegd waar landen we dan )

waarschijlijk land jij heerlijk zacht bovenop mij  :lol:  spijkerbroek moet ik toegeven was niet het beste idee van t jaar...

zand erover!  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Ik vind dat ik iedereen hier MOET waarschuwen om met dit soort gasten rond te rijden. Heb er echt geen woorden voor.

Kijk maar uit dat je mij niet tegenkomt dan... ben bang dat je dan al helemaal niet meer uit je woorden komt..  :lol:  :lol:  :lol:

Dus een waarschuwing voor het hele forum  :rofl: ...

Uitkijken voor roekeloze pupers op wielen  8)  8)  8)