Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Ik vind dat ik iedereen hier MOET waarschuwen om met dit soort gasten rond te rijden. Heb er echt geen woorden voor.

Kijk maar uit dat je mij niet tegenkomt dan... ben bang dat je dan al helemaal niet meer uit je woorden komt..  :lol:  :lol:  :lol:

Dus een waarschuwing voor het hele forum  :rofl: ...

Uitkijken voor roekeloze pupers op wielen  8)  8)  8)


:?  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "karz"Godverdegodver 3 tlr's, 1 tl , een gs1200 en een motherfuckin' Paso  op de oprit gehad hier. Heb er ram koppijn van gekregen.  :evil:

riesbrenners zin het Karz..allemaol.. :mrgreen:  

alez,,oppe GS12 en dae motherfucking Paso nao dan he..



:wink:

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"verklaring "en publique" dan...

als ik inhaal haal ik trouwens altijd buitenom in... stel dat ik een foutje zou maken, vlieg ik naar buiten, heeft diegene binnenin geen last van... :wink:





:)}

hahahaha..das ne goeie..whombom..

:wink:

Desmo-devil

Kan er niet om lachen.

crazy j

desmo vamidag net buiten wijlre ( richting wittem)
geloof ik teminste
living the life the way it comes

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Kan er niet om lachen.

hakki gaat dadelijk braaf met de madame mee naar DJ Tiesto ..
en kwam er net achter dat dat pas om 00.00 begint en tot 0600 duurt..

miljaar..das pas niet om te lachen..

:D   :wink:

cheer up desmodude...bad things happen..

spreek u de volgende maand wel weer op de clubrace..
koningsasser met knalgele racezit erop on the grid!! in de box bij MTE..u vindt me wel.

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Desmo-devil"Kan er niet om lachen.

hakki gaat dadelijk braaf met de madame mee naar DJ Tiesto ..
en kwam er net achter dat dat pas om 00.00 begint en tot 0600 duurt..

miljaar..das pas niet om te lachen..


You're fucked dude  :rofl:   Jezeker DJ tiesto , ram Hakki's cup of tea :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Voornamelijk de achterkant van Motzippaldy's KTM gespot!!!!  :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Motzippaldy

Citaat van: "Jor"Voornamelijk de achterkant van Motzippaldy's KTM gespot!!!!  :shock:

:oops:  :oops:

:worship-cool:   Soepzoeki  :shutup:
Proud on the South  

Herr Tod

Motzy alweer :lol: Die 3 GSXR/F's heb ik nog ingehaald, die krijgen een prijs voor het beklopte lijnen rijden :shock: :lol: Daarna in de laatste bocht voor Vijlen mn eerste serieuze highsider gehad :(->  :angel:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Motzy alweer :lol: Die 3 GSXR/F's heb ik nog ingehaald, die krijgen een prijs voor het beklopte lijnen rijden :shock: :lol: Daarna in de laatste bocht voor Vijlen mn eerste serieuze highsider gehad :(->  :angel:


:angel:
Proud on the South  

Desmo-devil

Vanmiddag ons nieuwste lid Da-vid gespot rond twee uur op de rotonde in Neerhem,Valkenburg. Ik natuurlijk heel enthousiast zwaaien . Hij moest kiezen tussen terug zwaaien of de bocht nemen en koos voor dat laatste, verstandige keuze  :D
Je bent in ieder geval duidelijk herkenbaar met die eigenwijze smoel op de soepzoeki David.

DeWitte

Karz, met de beemert :lol: wel nie meer zo'n smerige boxer op me oprit zetten wa? :rofl:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Vanmorgen Her Tod..richting zijn werk ? 8:05 nabij MC-Drek kerkrade
Volgens mij kom ik hem wel vaker tegen maar zie ut wel es te laat..

Rijden trouwens nog meer motoren op de weg tussen Ubachsberg-Huls-Imstenraderweg-Landgraaf/Kerkrade, nog meer van hier die daar rijden ?

Dwars weet ik wel...en die valt wel op.. :roll:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Dwars weet ik wel...en die valt wel op.. :roll:

Nu niet meer, hij rijdt nu op een normale motor. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.