Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Dwars weet ik wel...en die valt wel op.. :roll:

Nu niet meer, hij rijdt nu op een normale motor. :wink:

:rofl:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Da-vid

Citaat van: "Desmo-devil"Vanmiddag ons nieuwste lid Da-vid gespot rond twee uur op de rotonde in Neerhem,Valkenburg. Ik natuurlijk heel enthousiast zwaaien . Hij moest kiezen tussen terug zwaaien of de bocht nemen en koos voor dat laatste, verstandige keuze  :D
Je bent in ieder geval duidelijk herkenbaar met die eigenwijze smoel op de soepzoeki David.

Hehe ja, wilde zwaaien , maar had mijn handen idd ergens anders voor nodig  op dat moment  :)

crazy j

Citaat van: "FZ_Ron"Vanmorgen Her Tod..richting zijn werk ? 8:05 nabij MC-Drek kerkrade
Volgens mij kom ik hem wel vaker tegen maar zie ut wel es te laat..

Rijden trouwens nog meer motoren op de weg tussen Ubachsberg-Huls-Imstenraderweg-Landgraaf/Kerkrade, nog meer van hier die daar rijden ?

Dwars weet ik wel...en die valt wel op.. :roll:

pa van me rijd op da stuk ook wel eens naar t werk als ie met de Beemer gaat
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Dwars weet ik wel...en die valt wel op.. :roll:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Da-vid"
Hehe ja, wilde zwaaien , maar had mijn handen idd ergens anders voor nodig  op dat moment  :)

:cum:  :jack:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Da-vid

Herr Tod

Citaat van: "FZ_Ron"Vanmorgen Her Tod..richting zijn werk ? 8:05 nabij MC-Drek kerkrade

Jow... waar rij jij dan in / heen ?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

karz

Citaat van: "Da-vid"

:whipping:
:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Bosjesman in het bos  :o  en Karin & John  8)
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "Herr Tod"

Jow... waar rij jij dan in / heen ?

Undercover... :lol:

In een Nixan bedrijfsbus...

Toevallig was ik ff op de zaak geweest en ging ik naar mijn eerste opdracht voor die dag..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Bosjesman in het bos

die met die lange haren zeker :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"Bosjesman in het bos  :o  en Karin & John  8)

Klopt, en is altijd gezellig om dan effe bij te kletsen. By the way: veel plezier dit weekend!

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Bosjesman in het bos

die met die lange haren zeker :rofl:

:mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Mounty

...hoor ik geroffel aankomen, stopt voor de deur en belt aan...
Dwars met zijn nieuwe paardje..klinkt goed, oogt goed die nieuwe motor van m...prima keuze.

Steefke™

Citaat van: "FZ_Ron"...hoor ik geroffel aankomen, stopt voor de deur en belt aan...
Dwars met zijn nieuwe paardje..klinkt goed, oogt goed die nieuwe motor van m...prima keuze.

als he nou geschiet en gepolf is dan ben ik het :wink:
Smells like rubber