Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

FZ Ron @ dwars :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

bianca @ oprit
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"FZ Ron @ dwars :wink:

:lol: Toch vind ik dit leuke e-mail adressen.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "crazy j"bianca @ oprit

:lol: Deze ook.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bianca

:laughing49so:

Mr. Kawa @ epe (weer zo een leuk email adres :mrgreen:) Lucky 13, Crazy j @ busj en oprit  :roll:

Mounty

toevallig...ik heb Dwars en family gespot in Ees Centre, Suzukigirl tijdens peukepauze in het vijlenerbos
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

gister herr tod, bianca, desmo devil en schmetzke van dichtbij :mrgreen: gespot
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"gister herr tod, bianca, desmo devil en schmetzke van dichtbij :mrgreen: gespot

:? schmetzke?? leeft die nog? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

t scheelde niet veel dan had ik hem geplet  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Men zou ook altijd op de eigen weghelft blijven :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"gister herr tod, bianca, desmo devil en schmetzke van dichtbij :mrgreen: gespot

:? schmetzke?? leeft die nog? :mrgreen:

Het is wel al dinsdag (net terug uit Italy) maar hier wil ik toch even op reageren.
Sta ik boven aan het circuitje een peukje te doen .
Komt van onderen Schmetzke , die ziet mij staan, kijkt om en pakt de bocht helemaal links, waar op dat moment Whombom van de andere kant uit het bos komt, met chick in spijkerbroekie achterop, behoorlijk hard aan de binnenkant. Whombom kon alleen nog de ogen dicht doen en Schmetzke kon nog net aan zijn stuur trekken . Scheelde echt maar een haar of ik stond eertse rang bij een MFL megaklapper. Moet er niet aan denken dat die twee daar zo frontaal op elkaar rijden.
En heren hebben we daar iets van geleerd ? Wellicht is het verstandig als jullie altijd dezelfde kant op rijden. :lol:

Mounty

die jeugd.... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

Citaat van: "Desmo-devil"Wellicht is het verstandig als jullie altijd dezelfde kant op rijden. :lol:

dat was het plan al  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"En heren hebben we daar iets van geleerd ? Wellicht is het verstandig als jullie altijd dezelfde kant op rijden. :lol:
\

Nja was close indd.. En dat terwijl ik al eerder een negatieve ervaring heb opgelopen met het rijden op verkeerde weghelft  :shock: Dat gaat me toch niet echt heel goed af  :?

Joepie1958

ga maar emigreren naar Engeland, dan ben je van het probleem af :thatsgay:  :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.