Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "standuc"Dwars in de kirch va Ees :shock:

staat daar tegenwoordig óók al een tap, dan?  :shock:




8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

t_rex1970

Gisteren om 2 uur bij de stoplichten Meersenerweg/Noorderbrug in Maastricht een rode BMW. Die zie ik wel vaker, rijd ook zomer en winter. Iemand van hier??

Karin

Afgelopen dinsdag Peter, die zo vriendelijk was om mij een "verloren" onderdeel van mijn motor te komen brengen. Dat is nog eens service!!
:lol:

Maar dit is niet regulier, alleen omdat ie toevallig in de buurt was.

Mounty

Citaat van: "t_rex1970"Gisteren om 2 uur bij de stoplichten Meersenerweg/Noorderbrug in Maastricht een rode BMW. Die zie ik wel vaker, rijd ook zomer en winter. Iemand van hier??

Die heb ik al vaker aldaar gezien..
Maar ook in urmond de bergerweg zie ik vaak een grijzeen ook een witte GS . Denk dat het niemand van hier is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herrie

Citaat van: "t_rex1970"Gisteren om 2 uur bij de stoplichten Meersenerweg/Noorderbrug in Maastricht een rode BMW. Die zie ik wel vaker, rijd ook zomer en winter. Iemand van hier??

Yep, dat ben ik. Op de dagelijkse woon-werkverkeer route over de Noorderbrug.
Volgende keer maar ff zwaaien  :lol:


De groeten en prettige feestdagen!!

Herrie
//www.herrie.smugmug.com

DeWitte

niemand gezien :? kwas ff 1 uurtje uitwaaien en de moto afspuiten (ja was nodig) iig geen andere motor gezien :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

niet zo erg vreemd op 2e kerstdag..family dag..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"niet zo erg vreemd op 2e kerstdag..family dag..

is hiero elke dag...family-dag dan he :?  ff uitwaaien hoort er dan ook bij :wink: zodat pa weer aan z'n plichten kan voldoen :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

t_rex1970

Citaat van: "Herrie"
Citaat van: "t_rex1970"Gisteren om 2 uur bij de stoplichten Meersenerweg/Noorderbrug in Maastricht een rode BMW. Die zie ik wel vaker, rijd ook zomer en winter. Iemand van hier??

Yep, dat ben ik. Op de dagelijkse woon-werkverkeer route over de Noorderbrug.
Volgende keer maar ff zwaaien  :lol:


De groeten en prettige feestdagen!!

Herrie
//www.herrie.smugmug.com

Is goed Herrie. Zal eens goed zwaaien...  :lol:

Herr Tod

Een onbekende motorrijder op de parkeerplaats bij Wittem...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "Herr Tod"Een onbekende motorrijder op de parkeerplaats bij Wittem...

Ja :?: ik zie vaker motorrijders... maar die ga ik toch echt niet allemaal posten :roll:

B-Witch

Zo de eerste 120km'tjes van 2006 heb ik erop zitten,
rondje Zuiden :wink:
was vrij stil op de weg, op een aantal (4) Beemers na, één Duc, en nog 3 chopperts  :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Zo de eerste 120km'tjes van 2006 heb ik erop zitten,
rondje Zuiden :wink:
was vrij stil op de weg, op een aantal (4) Beemers na, één Duc, en nog 3 chopperts  :shock:

Gohhhh.... dat jij dat bijhoud  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Zo de eerste 120km'tjes van 2006 heb ik erop zitten,
rondje Zuiden :wink:
was vrij stil op de weg, op een aantal (4) Beemers na, één Duc, en nog 3 chopperts  :shock:

en niks zeggen he.!!! :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009