Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Zo de eerste 120km'tjes van 2006 heb ik erop zitten,
rondje Zuiden :wink:
was vrij stil op de weg, op een aantal (4) Beemers na, één Duc, en nog 3 chopperts  :shock:

en niks zeggen he.!!! :twisted:

tsja was zo'n ingeving, ff lekker uitwaaien.
dacht dat jullie allemaal wel een kater van gisteren zouden hebben! :wink:  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

nee hoor om een kater te hebben moet je tussendoor nuchter zijn :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"nee hoor om een kater te hebben moet je tussendoor nuchter zijn :mrgreen:

En dat is moeilijk voor sommigen dezer dagen :nana9oi:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

net lekker 100km gereden 8) wel koud nondeju na 1,5uur  :cry:  zit nog te rillen; mja ging weer als vanouds :twisted: wel ff goed uitkijken naar donkere plekken in ut asfalt en putdeksels en strepen.

gezien; een duitser met een diversion die echt strak z'n bochtjes reed op ut circuitje :yes6rs: een Harley oid compleet met franjels aan de boks :? een blauwe Bandiet in Slenaken geparkeerd :wink: en een onvervalste oude liefde van mij 'n XT600 in Vylen. In Vylen gestopt door de woute in een Ford Fiscus (waar die opeens vandaan kwamen??)  :evil: waarom ik met groot licht reed :?: mja mocht na een vermaning wel weer door  :wink:

nog iemand gereden??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik ga nu nog ff snel een rondje Vijlen doen...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Ik heb vandaag ook even de sjtup uit de motor geblazen samen met de pap. Nog wat chopperts tegengekomen. Wel lekker weer om te rijden op de frissigheid na :roll:

DeWitte

Net nog een Hayasjeelski in de auto :shock:  op de koffie in Ees; met z'n nieuwe vlam (hij zal toch nie Oud worre?? :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Raaz

Groepje van 3 met hierin Busaberke, Mr. HoW en Miss T. tegengekomen. Wij kwamen met de hele bubs jullie tegemoet!  :wink:

Busaberke

Citaat van: "Raaz"Groepje van 3 met hierin Busaberke, Mr. HoW en Miss T. tegengekomen. Wij kwamen met de hele bubs jullie tegemoet!  :wink:

Was dat in Clermot? Onder het torentje ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Raaz

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Raaz"Groepje van 3 met hierin Busaberke, Mr. HoW en Miss T. tegengekomen. Wij kwamen met de hele bubs jullie tegemoet!  :wink:

Was dat in Clermot? Onder het torentje ?

Yep!  :D

(Heb daar uiteraard ff met gas zitten spelen  :twisted: )

AngelInMe

Ik heb Nicole vanmorgen gespot aan onze keukentafel :mrgreen:

Busaberke

Hakinnen, gisteravond op het mini-bike forum  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Zwarte bandit 400 (herr todd?)  in de nabijheid van het circuitje uiteraard ;)

En SuzukiLimburg ergens in de buurt van Hulsberg / Valkenburg ? Rode RF.

Ik was met de TLR, er ree nog een duo op een rf 900 en een duo op bmw k100
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Citaat van: "karz"Zwarte bandit 400 (herr todd?)  in de nabijheid van het circuitje uiteraard ;)

Donkergroen... zou best kunnen. Waar hong jij dan uit?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "karz"Zwarte bandit 400 (herr todd?)  in de nabijheid van het circuitje uiteraard ;)

Donkergroen... zou best kunnen. Waar hong jij dan uit?

Wij reden van het circuitje weg zeg maar, dus het laatste stuk in Vijlenerbos. Daar kwamen wij jou tegen. Correctie ik , die anderen reden way back ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.