Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gieskes

De Bitubo-bus daarnet op de snelweg in Genk, op weg naar de kartbaan met de pocketbike?

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Busaberke

Desmo Devil, vanmorgen in de boks school  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Gieskes"De Bitubo-bus daarnet op de snelweg in Genk, op weg naar de kartbaan met de pocketbike?

:wink:

Yep..

Met twee nog slaperige pocketbike coureurs op de bijrijdersstoel.. :lol:


Hakinnen

:oops:
Dubbel..solly

Joepie1958

Gisteren bij Meerssen in de fileeeee, FZ-Ron, en even later een R-6 over de vluchtstrook :oops:
En ik zat in het koekblik :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: "Joepie1958"Gisteren bij Meerssen in de fileeeee, FZ-Ron, en even later een R-6 over de vluchtstrook :oops:
En ik zat in het koekblik :cry:

was je vandaag aan het werk op BP ? Heb er ff gestaan om TomTom in te stellen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

:oops: BP :oops:
nou nee, voorlopig blijf ik nog bij Shell :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: "Joepie1958":oops: BP :oops:
nou nee, voorlopig blijf ik nog bij Shell :D

ow..verkeerd gelezen zeker..welke shell ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Whahahaa de riezige bitubo bus dussen daewoo matizzen , renault twingo's en meer van dat soort grut tijdens de chaos die zich iedere werkdag rond 8:40 manifesteerd tijdens de grote kinderen naar school breng frenzy.

Ik heb nog even getoeterd, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Huismoeders stonden stijf , trokken de kinderen terug de stoep op enz. :roll:

Maareh hoe cool is het om door een bus te worden afgezet waar met grote letters - race service- op staat ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Whahahaa de riezige bitubo bus dussen daewoo matizzen , renault twingo's en meer van dat soort grut tijdens de chaos die zich iedere werkdag rond 8:40 manifesteerd tijdens de grote kinderen naar school breng frenzy.

Ik heb nog even getoeterd, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Huismoeders stonden stijf , trokken de kinderen terug de stoep op enz. :roll:

Maareh hoe cool is het om door een bus te worden afgezet waar met grote letters - race service- op staat ;)

net zo cool als door eeeuhh pak um beet, door een volvo of zo :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "karz"Whahahaa de riezige bitubo bus dussen daewoo matizzen , renault twingo's en meer van dat soort grut tijdens de chaos die zich iedere werkdag rond 8:40 manifesteerd tijdens de grote kinderen naar school breng frenzy.

Ik heb nog even getoeterd, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Huismoeders stonden stijf , trokken de kinderen terug de stoep op enz. :roll:

Maareh hoe cool is het om door een bus te worden afgezet waar met grote letters - race service- op staat ;)

Da zal zeker cooler zijn dan wanneer ik Hakki Jr straks om half 4 weer ga oppikken en ff uitstap in de nogal heftig door de voorvorkolie besmeurde (michelin :oops: ) overall, het bijna van ellende uit elkaar vallende Husqvarna petje en op de klompen.  :shock:

Had je te laat gezien, hoorde je wel toeteren maar heb maar niet teruggetoeterd om nog enigzins de "aandacht" af te houden..ik wil uiteraard niet geassioseerd (weet ik ..spelvout)  worden met in het zwart geklede honda rijders op ne zwarte motor.. :lol:  :wink:

We worden volgens mij nu al niet voor "gerespecteerde Steinse burgers" aangezien door "al dat gedoe met die motors", de honden waarmee ik onbewust 8) regelmatig plaats creer tussende de wachtende moedermeute aan de school , het dikke beemerkoekblik  van A , en het feit dat Hakki Jr heel wat meer interesse heeft in zijn pocketbike progressie dan in zijn schoolcarriere.  

Don't give a f*ck.. :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"en op de klompen.  :shock:

:mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Desmo Devil @ Ees, ipv. koekje een Piano bij de koffie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

FZ Ron, en aanhang bij ons in Ohe en Laak.
Leuk om de dames te leren kennen!
Samen ff ons boerderieke bekeken. waar Ron binnenkort zijn handen laat wapperen aan de electrische bedrading voor onze nieuwe keuken. :thumbsup:


de 2 jongeheren van ons waren zeer te spreken over de 2 little ladies :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Gisteren Gummi Kuh bij mij thuis..vandaag Susuki Girl en MrSusuki plus de twee boykes van hun @ hun thuislokatie...was gezellig, dat vonden de dames FZ ook.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009