Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"de 2 jongeheren van ons waren zeer te spreken over de 2 little ladies

juus der pap  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Karin, bij mij aan de koffie!
Gezellig meid, moeten we vakers doen  :yes6rs:

samen nog ff naar de Leerturk geweest!
( zo is het nog motor gerelateerd ook) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Yep, was zeker gezellig. En tevens effe jullie nieuwe riante onderkomen bekeken  :lol:

Verder natuurlijk idd even mijn leren broek weggebracht om de schade van de schuiver te laten repareren.   :wink:

Mounty

Gisteren ff op de koffie bij Suzuki-Girl (moest toch ff in Echt zijn voor het werk)

Vandaag wat brandhout gaan halen, ook bij Suzuki-Girl en MrSuzuki.
Ook weer koffie...ut kan nie op..

Wel wat pech gehad met de aanhanger maar het brandhout is wel in Ubachsberg aangekomen...de aanhanger staat nog ergens onderweg..
Word mischien geklaut en anders opgehaald door Swinkels o.d.......


Ik en mijn girls (ja ook MsFZ hoort daar ook bij) hebben ons al lekker gewarmd aan het hout....

Familie Suzuki...BEDANKT.. :D voor de koffie en natuurlijk de warmte.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Geen dank, graag gedaan,
Koffie staat hier altijd klaar voor iedereen.... :yes6rs:


ben alleen benieuwd wat met die aanhanger aan de hand is :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Gisteravond Whom-Bom, Herr Tod en Theodoor @ Sjonnie Wiener :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Geen dank, graag gedaan,
Koffie staat hier altijd klaar voor iedereen.... :yes6rs:


ben alleen benieuwd wat met die aanhanger aan de hand is :?:

Ach...bandenpech met gevolg wiel kapot gereden door het gewicht van de lading....(Voor Roosteren)..
Reserve wiel thuis gehaald dat erop gaan zetten en tot de ontdekking komen dat dit ook niet erg veel kan hebben, de lading grotendeels omgeladen naar de auto, en voorzichtig binnedoor richting thuis gereden.
Helaas knapte de band van dat wiel en was dat wiel ook kapot (zijn maar kleine dunne wieltjes..) Door de slag die ut karretje tot tweemaal toe maakte is de as verbogen. Heb m langs de kant op een parkeerstrook gezet nabij Sittard en rest van de lading later gaan ophalen. Swinkels is al gefaxt voor het ophalen van het karretje..
Nu ga ik eens kijken of ik ergens een karretje kan lenen als ik eentje nodig heb (2a3 keer per jaar voor milieupark bezoek of wat brandhout te halen) Staat ie ook niet meer in de weg de rest van het jaar..

That's the story..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

gespot een "bere"- goeie frau :mrgreen: haar man was nie thuis en iemand moest haar toch gezelschap houwe he?  :twisted:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Het valentijnskoppel in Ubachsberg :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Het valentijnskoppel in Ubachsberg :wink:
correctie twas een trio :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Een rode 2CV met een gemutste bestuurder die richting Ubachsberg reed.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Een rode 2CV met een gemutste bestuurder die richting Ubachsberg reed.

Nope not me :? vandaag gebrommert 8) er rijdt er hier wel nog eenzelfde duckie rond  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dus die muts is standaard in een 2CV met dit weer? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Dus die muts is standaard in een 2CV met dit weer? :lol:

ja  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away