Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Vanmorgen op de A2 voor de Geusselt, een BMW C1 (brommert met afdak) die staande werd gehouden door een overijverige KMar op de motor :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Die zie ik daar ook wel eens, werd ie aangehouden of wat ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

HayaSjeelski met een nieuwe "Rukker" jas  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Die C1 reed eerst voor mij (van Heerlen afkomend), ik wilde hem voorbij bij het verdringingsvak en zag toen voor de auto waar hij achter reed die KMar, ik ging lekker naast die Marechaupolitie rijden en op het punt waar de rijbanen definitief samenkomen ben ik rustig tussen de file doorgereden.
Die C1 zag ik toen over de rechtafbaan voorbijkomen, gevolgd door die namaakdiender  :oops: vervolgens ging hij echter weer terug naar de rechtdoor baan, die diender ging achter hem aan en knikte naar mij :shock:
Vervolgens op de stadstraverse gaf hij de C1 een Volgen signaal :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Volgens mij de family Dwars, met de Alfa aan het stoplicht in Wittem?

Was ff een stukje gaan rijden, dus lekker het zuiden ingedoken...Heeerlijk!!! :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Gespot:

De boswachter  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Busaberke

FZ-Ron & family @ Ron's house  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "Busaberke"FZ-Ron & family @ Ron's house  :wink:

jep, en namens Angie, de oudste dochter nog heel erg bedankt.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Gespot:

De boswachter  :rofl:  :rofl:  :rofl:

:shutup:  :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

n GsA bij de plankeukens in gulpen... was zeker n bijkeukentje voor in zn topkoffer t zoeken :mrgreen:

iemand van hier?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"n GsA bij de plankeukens in gulpen... was zeker n bijkeukentje voor in zn topkoffer t zoeken :mrgreen:

iemand van hier?

Met die lelijke vierkante allu reiskoffers? Die staat daar iedere dag zowat.

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "WhomBom"n GsA bij de plankeukens in gulpen... was zeker n bijkeukentje voor in zn topkoffer t zoeken :mrgreen:

iemand van hier?

Met die lelijke vierkante allu reiskoffers? Die staat daar iedere dag zowat.

ja, die!... van wie is dat hok dan?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "WhomBom"n GsA bij de plankeukens in gulpen... was zeker n bijkeukentje voor in zn topkoffer t zoeken :mrgreen:

iemand van hier?

Met die lelijke vierkante allu reiskoffers? Die staat daar iedere dag zowat.

ja, die!... van wie is dat hok dan?

Vast en zeker van iemand die meer verstand van keukens dan van motoren heeft! :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Citaat van: "Busaberke"
Vast en zeker van iemand die meer verstand van keukens dan van motoren heeft! :mrgreen:

:stupid: :rofl:

Trouwes wie knalde gister zo asociaal door Geleen rond half 6 langs de Hornbach :?: (Bordeau-rode racer merk weet ik niet) Volgens mij zat je op de verkeerde weghelft toen je die vrachtwagen van Langen inhaalde (daar waar dat heuveltje ook nog eens ligt en die doorgetrokken streep...) :shock:

Mounty

't wasn't me...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009