Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "WhomBom"n GsA bij de plankeukens in gulpen... was zeker n bijkeukentje voor in zn topkoffer t zoeken :mrgreen:

iemand van hier?

Met die lelijke vierkante allu reiskoffers? Die staat daar iedere dag zowat.

ja, die!... van wie is dat hok dan?

Geen id  :? Mss stiekem eens een MFL sticker op ze koffers plakken... Toch plaats genoeg op die vierkante kisten  :lol:  :mrgreen:

Mounty

Vandaag rond 12 uur 4 SM's in en rond Brunssum gespot.....door roodrijden, wheelie's maken (die groene) en kentekens niet te lezen..
Tijdens men ritje naar het werk van vrouwlief 2x gespot..

Niemand van hier denk ik..."wij" houden ons wel aan de regeltjes.... :angel:  :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Vanmiddag BusaBerke, Karz, R-yen @ Rookie's place. Voor MFL een aantal dingen zitten bekokstoven. 8) Rookie bedank je vriendin nog voor die heerlijke zelfgebakken wafels :mrgreen:

(waarom dat ie zo'n mooie meid die zo lekker bakken niet snel trouwt voordat een ander het doet, snap ik niet :mrgreen: zeker te "greun" om een feestje te houwe)

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Citaat van: "Dwars"
(waarom dat ie zo'n mooie meid die zo lekker bakken niet snel trouwt voordat een ander het doet, snap ik niet :mrgreen: zeker te "greun" om een feestje te houwe)

:rofl:

De bakker heeft de wafels gebakken en ik heb hem al gevraagd maar hij wil niet. :roll:

DeWitte

Citaat van: "Rookie"
Citaat van: "Dwars"
(waarom dat ie zo'n mooie meid die zo lekker bakken niet snel trouwt voordat een ander het doet, snap ik niet :mrgreen: zeker te "greun" om een feestje te houwe)

:rofl:

De bakker heeft de wafels gebakken en ik heb hem al gevraagd maar hij wil niet. :roll:

:shock:  :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ondanks het mooie weer ( waar was iedereen ?? toch niet aan het werk, hehe, wat vervelend :mrgreen: ) maar 3 motoren vanmiddag tegengekomen in 1 groepje in het vijlenerbos; mensen van hier???  :?

Lekker getufd trouwens 8) alleen het wegdek is nog niet helemaal schoon :!: op het circuitje zeker niet; de een of andere @#$%^ agrariƫr had z'n halve weiland verspreid over de weg :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

dat was n mongool met zijn mestkar, daar zat ik achter toen ik de nieuwe bandjes aan het testen was, gelukkig niet lang  :?

Maar de rest van het circuitje was wel "bescheurbaar" moet ik zeggen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"
Maar de rest van het circuitje was wel "bescheurbaar" moet ik zeggen  :twisted:

:stupid: IDD

Ben net terug. Ons eerste SM ritje van 2006 is een feit.
En de zwarte strepen staan er ook weer :mrgreen:

Gummi-Kuh

GSA  met haast...(Dwars? :shock: )....16.17 uur ter hoogte van Megaland...Feier-abend??? :lol:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"GSA  met haast...(Dwars? :shock: )....16.17 uur ter hoogte van Megaland...Feier-abend??? :lol:

Klopt 8) Haast?? heb ik zelden last van als ik naar huis kan :mrgreen: Maar was jij dan?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"GSA  met haast...(Dwars? :shock: )....16.17 uur ter hoogte van Megaland...Feier-abend??? :lol:

Klopt 8) Haast?? heb ik zelden last van als ik naar huis kan :mrgreen: Maar was jij dan?? :?

In ieder geval niet die kale met legerjack en twee honden rechts t.o.v. van jou op het voet/fietspad...... :lol:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"GSA  met haast...(Dwars? :shock: )....16.17 uur ter hoogte van Megaland...Feier-abend??? :lol:

Klopt 8) Haast?? heb ik zelden last van als ik naar huis kan :mrgreen: Maar was jij dan?? :?

In ieder geval niet die kale met legerjack en twee honden rechts t.o.v. van jou op het voet/fietspad...... :lol:

nee jij bent stukken knapper dan die lelijkerd :wink: je zat in ut koekblik dus?? :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"ik zit altijd tussen de 3500-4000 km: ben verslaafd aan de Annakee van Michelin :wink:
:oops:

Hoezo nooit haast.... :?:  :wink:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"GSA  met haast...(Dwars? :shock: )....16.17 uur ter hoogte van Megaland...Feier-abend??? :lol:

Klopt 8) Haast?? heb ik zelden last van als ik naar huis kan :mrgreen: Maar was jij dan?? :?

In ieder geval niet die kale met legerjack en twee honden rechts t.o.v. van jou op het voet/fietspad...... :lol:

nee jij bent stukken knapper dan die lelijkerd :wink: je zat in ut koekblik dus?? :?:

Dankjewel :!:


Maarreh,ik zat inderdaad in onopvallende lease-bak.... :cry:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"ik zit altijd tussen de 3500-4000 km: ben verslaafd aan de Annakee van Michelin :wink:
:oops:

Hoezo nooit haast.... :?:  :wink:

 :shutup: betrapt :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away