Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"bang voor een beetje competitie??  :twisted:

Ochja, je kan het altijd proberen  :lol:

DeWitte

Kiek dat is troeve 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

mrs dwars in de sportbolide  :lol:  in eys
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"mrs dwars in de sportbolide  :lol:  in eys

kan :wink:  die heeft nl straf (is voor haar de 2cv :twisted: ) voor het aan gort rijden van 2 autobanden :shock:
drom nuum ich ut ooch nit miƫ geweun "luuj" mer "vrouwluuj" :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"voor het aan gort rijden van 2 autobanden :shock

:shock:  vertel vertel
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars"voor het aan gort rijden van 2 autobanden :shock

:shock:  vertel vertel

ik wil wel nog wat (warms) te kuje vanaaf  :twisted: dus ik zwijg :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"

ik wil wel nog wat (warms) te kuje vanaaf  :twisted: dus ik zwijg :mrgreen:

Ik ken een vrouw die door een grote schroef was gereden, band kapot en het reservewiel thuis had liggen :roll:

En om het nog erger te maken: ze werkte een paar jaar terug bij een tankstation en kwam op de weg naar huis zonder benzine te staan :shock:
(gelukkig aangetrouwde familie :rofl:)

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"

ik wil wel nog wat (warms) te kuje vanaaf  :twisted: dus ik zwijg :mrgreen:

Ik ken een vrouw die door een grote schroef was gereden, band kapot en het reservewiel thuis had liggen :roll:

En om het nog erger te maken: ze werkte een paar jaar terug bij een tankstation en kwam op de weg naar huis zonder benzine te staan :shock:
(gelukkig aangetrouwde familie :rofl:)

wrom zijn dat altijd vrouwen?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Misschien om zo onze mannen bezig te houden :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Misschien om zo onze mannen bezig te houden :?:

:stupid: voelen ze zich beter als ons :lol:

Joepie1958

Sorry voor dit stukje, ECHTE Ducati-rijders. :oops:

Vanmorgen in Meestreech, eerst een nest politie-rijders op weg naar <Hel door het Mergelland>, gevolgd door een Ducatirijder, droeg een echt Ducati-jasje, mooie helm en een ouwe spijkerbroek.
Kwam binnen en begon te knotteren (was wel een Hollander, en als hij van hiero is, weet hij bij deze hoe ik over hem dacht) dat die mannen niet konden rijden (hij wel, was ouwe circuitpeuk) en dat ze niet sportief (fair) waren, ik heb maar gezegd dat ik dat niet met hem eens was en wel een met hem de Eiffel in wilde, maar hij wilde alleen naar Franchorchamps :shock:
Helden braucht dass Land, maar deze kon mij gestolen worden.
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Joepie1958"droeg een echt Ducati-jasje, mooie helm en een ouwe spijkerbroek.

Zegt meer als genoeg.

WhomBom

echt gaan raggen in een spijkerbroek is inderdaad niet bijster slim, maar zelf rij ik bijvoorbeeld naar mn werk en terug gewoon in spijkerbroek. een lange rechte weg, en ik rij rustigjes. zie het probleem er niet van in... behalve als t regent  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"echt gaan raggen in een spijkerbroek is inderdaad niet bijster slim, maar zelf rij ik bijvoorbeeld naar mn werk en terug gewoon in spijkerbroek. een lange rechte weg, en ik rij rustigjes. zie het probleem er niet van in... behalve als t regent  :?

Zelf rij ik ook wel eens in spijkerbroek, als ik ergens heen ga...

Maar als ik een dagje ga touren is dat een heel ander verhaal...

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Maar als ik een dagje ga touren is dat een heel ander verhaal...

:shock: Sinds wanneer tour jij??? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away