Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "WhomBom"echt gaan raggen in een spijkerbroek is inderdaad niet bijster slim, maar zelf rij ik bijvoorbeeld naar mn werk en terug gewoon in spijkerbroek. een lange rechte weg, en ik rij rustigjes. zie het probleem er niet van in... behalve als t regent  :?





ze zal maar bij jouw achterop hebben gezeten en thuisbrengen bij pa en ma



tis net rosbief  :shutup:

DeWitte

Vanmorgen ff stukkie gaan raggen met een paar SM KTM mannen 8) GsA meets the SM Cowboys.  :whipping: korte bochtjes en rotondes rijden ze me er makkelijk uit; (tsja 263kg met 85 pk versus 120kg met 65 pk) iig de rest vd strecke viel nog mee, kon ik wel bijbenen :mrgreen:

alleen jammer om ut half uur wordt er gestopt om doorelkaar geschudde botten en lichaamsdelen weer op z'n plek te krijgen :lol: Maar ga er wel nog es achteraan/doen. ziet wel stoer uit 8) 3 ktm's voor je op ut achterwiel  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Vanmorgen ff stukkie gaan raggen met een paar SM KTM mannen 8) GsA meets the SM Cowboys.  :whipping: korte bochtjes en rotondes rijden ze me er makkelijk uit; (tsja 263kg met 85 pk versus 120kg met 65 pk) iig de rest vd strecke viel nog mee, kon ik wel bijbenen :mrgreen:

alleen jammer om ut half uur wordt er gestopt om doorelkaar geschudde botten en lichaamsdelen weer op z'n plek te krijgen :lol: Maar ga er wel nog es achteraan/doen. ziet wel stoer uit 8) 3 ktm's voor je op ut achterwiel  :worship-cool:

Wacht jij maar :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"Vanmorgen ff stukkie gaan raggen met een paar SM KTM mannen 8) GsA meets the SM Cowboys.  :whipping: korte bochtjes en rotondes rijden ze me er makkelijk uit; (tsja 263kg met 85 pk versus 120kg met 65 pk) iig de rest vd strecke viel nog mee, kon ik wel bijbenen :mrgreen:

alleen jammer om ut half uur wordt er gestopt om doorelkaar geschudde botten en lichaamsdelen weer op z'n plek te krijgen :lol: Maar ga er wel nog es achteraan/doen. ziet wel stoer uit 8) 3 ktm's voor je op ut achterwiel  :worship-cool:

Wacht jij maar :mrgreen:

ja waar was jij?? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Joepie op het trailveld. Was lekker met de motor een stuk gaan toeren en dus ook nog even de trailbaan aangedaan.

Mounty

waar was iedereen...t was een lekkere namiddag om stukje te rijden..heb ik dus wel gedaan..Vijlen-Vaals-Nijswiller-Berg en Terblijt- Geulhem-Valkenburg-schimmert-Avantis-UbachsbergCity...
lekker rustig stukkje..heeeeel weinig motorvolk op de weg.
Alleen een BMW paars K.. gezien, een groene kawasaki op tankstation Wittem en een Harley in Val;kenburg...thats it..te koud ? te nat ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

neej waren allemaal een rit rijden ;)

Karin

:lol: Inderdaad, wij waren allemaal rijden.

B-Witch

Mr. Suzuki en ik zijn lekker vanmiddag gaan toeren ( ik natuurlijk als voorrijder :twisted: ) Vooral bij het ijskafee in Slenaken was het gigadruk.
Leek net zomer, ik heb geen idee of ik iemand van hier ben tegengekomen, maar het zal best wel :wink:


en nu maar wachten op de echte zomer :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

PatSpinner

Vandaag om 12 uur op de groene zone A2 richting Ehoven. Een rode Duc. type desmo devil. Met iemand in een zwart pak met zwarte helm
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Citaat van: "PatSpinner"Vandaag om 12 uur op de groene zone A2 richting Ehoven. Een rode Duc. type desmo devil. Met iemand in een zwart pak met zwarte helm

Ik was het niet , ik heb een alibi

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "PatSpinner"Vandaag om 12 uur op de groene zone A2 richting Ehoven. Een rode Duc. type desmo devil. Met iemand in een zwart pak met zwarte helm

Ik was het niet , ik heb een alibi

Jouw pakkie is ook veel schoner dan dat zwarte textiel... :lol:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

Herr Tod en Bertel @ Shell-Wittem :wink: (wie van die 2 nou met die ouwe kever was?? :mrgreen: )

en een hele mooie fonkelniegelnagelneue Aprilia Tuono die een hele tijd achter me 2cv heeft gehangen :wink: Iemand van hier??? Mooi geluid zo'n Aprilia  :worship-cool:

zo ene dus
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Fz Ron met z'n dochter achterop @ Heijenrath?? kwam ik zo rond 17.30uur tegen?? klopt dat Ron, jullie beiden met een blauwachtige jas aan?? Daarna nog ff een rode R1 in het Vijlenerbos de vot uit gehangen :mrgreen: Dacht eerst dat ut Motzy was, maar het was een nieuw type R1 (uitlaatjes onder de seat) en als ik me niet vergis heeft Motzy nog een gewone enkele uitlaat?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"Fz Ron met z'n dochter achterop @ Heijenrath?? kwam ik zo rond 17.30uur tegen?? klopt dat Ron, jullie beiden met een blauwachtige jas aan?? Daarna nog ff een rode R1 in het Vijlenerbos de vot uit gehangen :mrgreen: Dacht eerst dat ut Motzy was, maar het was een nieuw type R1 (uitlaatjes onder de seat) en als ik me niet vergis heeft Motzy nog een gewone enkele uitlaat?

Motzy is toch in Assen?