Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Dwars"Fz Ron met z'n dochter achterop @ Heijenrath?? kwam ik zo rond 17.30uur tegen?? klopt dat Ron, jullie beiden met een blauwachtige jas aan?? Daarna nog ff een rode R1 in het Vijlenerbos de vot uit gehangen :mrgreen: Dacht eerst dat ut Motzy was, maar het was een nieuw type R1 (uitlaatjes onder de seat) en als ik me niet vergis heeft Motzy nog een gewone enkele uitlaat?

Motzy is toch in Assen?

klopt :lol: je hebt gelijk, niet aan gedacht :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ik heb gespot:

:arrow: Iemand van een ander forum in Slenaken...

Ik kwam langs en zag hem zwaaiend langs de kant staan, ik ben toen even gedraaid om te vragen wat er was... Hij vroeg vervolgens of ik óók lid van dat andere forum was... Ik zeg: MOTORFORUMLIMBURG.nl daar moet je wezen :P

Ben benieuwd of hij zich gaat melden... volgensmij kon hij mij wel, maar ik hem niet  :?

Verder spotte ik nog iemand die absoluut niet kon rijden op een vrij nieuwe Kawa.. En Bertel en Q heb ik ook nog even gezien in het Vijlenerbos.

Mounty

Citaat van: "Dwars"Fz Ron met z'n dochter achterop @ Heijenrath?? kwam ik zo rond 17.30uur tegen?? klopt dat Ron, jullie beiden met een blauwachtige jas aan?? Daarna nog ff een rode R1 in het Vijlenerbos de vot uit gehangen :mrgreen: Dacht eerst dat ut Motzy was, maar het was een nieuw type R1 (uitlaatjes onder de seat) en als ik me niet vergis heeft Motzy nog een gewone enkele uitlaat?

ik was iig aan het rijden...met me dochter...maar die heeft een rode/oranje jas...en ben overal wel zo'n beetje geweest dus goed mogelijk/
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

gespot , een moto guzzi (california ?) met witte koffers tegenover het gouvernement , had zich wat breed gemaakt tijdens het lane splitten, en 2 auto's beschadigd. Die motorrijders ook :x
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"tijdens het lane splitten, en 2 auto's beschadigd. Die motorrijders ook :x
Tuig is het :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

vooral die met die koffers... :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"vooral die met die koffers... :twisted:

da's al helemaal ut ergste gezuks :twisted: ut zou verboden moeten worden :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

heel wat motorrijders onderweg vanmorgen...

een in zo'n groen/oranje werktenue op een bankstelachtig iets :roll:

en 2 die over de vluchtstrook gingen bij de Geusselt :?

en nog een aantal (maar die gedraagden zich haha)

ik wil ook motorrijden!  :cry:

DeWitte

Wat let je?? nog steeds last van de knie of de koppelingskabel?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"Wat let je?? nog steeds last van de knie of de koppelingskabel?? :?

De knie dus :( koppelingskabel is gefixt, misschien van het weekend eens proberen :roll:

karz

Citaat van: "AngelInMe"heel wat motorrijders onderweg vanmorgen...

een in zo'n groen/oranje werktenue op een bankstelachtig iets :roll:

en 2 die over de vluchtstrook gingen bij de Geusselt :?

en nog een aantal (maar die gedraagden zich haha)

ik wil ook motorrijden!  :cry:

daar zat ik ook tussen denk ik
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Citaat van: "karz"

daar zat ik ook tussen denk ik

heb jou niet gezien volgens mij, rond half 8 kwart voor 8...

karz

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "karz"

daar zat ik ook tussen denk ik

heb jou niet gezien volgens mij, rond half 8 kwart voor 8...

boh nee, veels te vroeg...brrrrr
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "karz"

daar zat ik ook tussen denk ik

heb jou niet gezien volgens mij, rond half 8 kwart voor 8...

boh nee, veels te vroeg...brrrrr

:shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik heb me vrij netjes gedragen vanmorgen rond die tijd (bij de Geusselt) :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.