Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Motzippaldy"Bij Louis  :?

Blijf daar weg, dat kost altijd geld. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

vanmorgen Bertel op de Huls  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

net Joep op z'n VFR in Wylre gezien 8) ff aan ut uitwaaien van de IC denk ik :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Ein of andere halve zool op ne V-Grom wheely'nd door de sjtroat!!!

Mit det veurraad in de lucht hubs se neet veul aan die blingblingwittexenonbluelightlempkes  :mrgreen:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

FZ ron in z'n nieuwe slopelbus :wink: opgejaagd door een schnelle 2cv reeseend :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"FZ ron in z'n nieuwe slopelbus :wink: opgejaagd door een schnelle 2cv reeseend :lol:
tis een Niksanbus..idd zat er een idioot achter me met een reeseend.. :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"Ein of andere halve zool op ne V-Grom wheely'nd door de sjtroat!!!
asociaal volk en dat in n woenerf :mrgreen:
dalik geiste nog zegke dat deej in zien t-shirt en zonder helm bezig waor :twisted:

Citaat van: "Gieskes"
Mit det veurraad in de lucht hubs se neet veul aan die blingblingwittexenonbluelightlempkes  :mrgreen:

dat maak nieks oet, zit toch nne sticker euver maondig :mrgreen:

anyway bandjes zijn al mooi aangesleten, slijtstop ook weer effe korter geschuurd op de rotondes onderweg naar huis, is toch echt niets he die slappe veren op zo'n Vstrom, na hakki??  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Bandit en KTM @ Vijlenerbos

Sorry mannen, was te moe om te zwaaien  :oops:

Herr Tod

Waar hong jij dan uit? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Waar hong jij dan uit? :lol:

@ Giant TCR :mrgreen:

Jullie lagen in het gras op de grote T-splitsing in't bos..

Herr Tod

En dan fietst ie gewoon langs :lol: Waren die %^**& toeristen toen al bij het bankje? :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"En dan fietst ie gewoon langs :lol: Waren die %^**& toeristen toen al bij het bankje? :evil:

Ja ik was aan't battelen met m'n pa  :lol:

Ik heb geen toeristen gezien, maar heb ik ook niet op gelet..

WhomBom

motzy @ epenerbaan... khad m nog niet eens herkend  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Citaat van: "WhomBom"motzy @ epenerbaan... khad m nog niet eens herkend  :roll:

Daar had ik ook last van toen die weer on the road was :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "WhomBom"motzy @ epenerbaan... khad m nog niet eens herkend  :roll:

Daar had ik ook last van toen die weer on the road was :rofl:



:nana9oi:
Proud on the South