Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "WhomBom"motzy @ epenerbaan... khad m nog niet eens herkend  :roll:

Daar had ik ook last van toen die weer on the road was :rofl:

heeft 'ie een Make-Over gehad, dan ? :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

hakkinen gisteravond opt pasoke in belgica!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"hakkinen gisteravond opt pasoke in belgica!

Yep..op weg naar Felicetti (Italiaanse supermarkt) voor "verse peperoncini , "grana padano" (das kaas) voor in de spaghetti en olijfolie voor in de voorvorkjes :mrgreen:


ik ga da echt nog eens doen he..voor de fun, kijken wat er gebeurt..in da pasoke of zo..olijfolie in de voorvork....suspension by Berttolli..

:wink:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "The Dominator"hakkinen gisteravond opt pasoke in belgica!

Yep..op weg naar Felicetti (Italiaanse supermarkt) voor "verse peperoncini , "grana padano" (das kaas) voor in de spaghetti en olijfolie voor in de voorvorkjes :mrgreen:


ik ga da echt nog eens doen he..voor de fun, kijken wat er gebeurt..in da pasoke of zo..olijfolie in de voorvork....suspension by Berttolli..

:wink:

was toen ik in opgrimbie woonde ook favo supermercato......... whaha maar dan wel extra vergine he!! :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"ik ga da echt nog eens doen he..voor de fun, kijken wat er gebeurt..in da pasoke of zo..olijfolie in de voorvork....suspension by Berttolli

:wink:

:shock: en dan Beemerrijders rare noemen :roll: olijfolie in je voorvork  :banghead4rv: volgens mij is da nie goe voor je dat wonen onder de rook van DSM :?

Olijfolie van Berttolli is trouwes bagger: kga wel verse halen overmorgen @ Italia :mrgreen: (ja ik moet er ook eens uit :rofl: , kom anders nergens :mrgreen: )

en nee, breng geen Olio di Olivia mee voor andere, ben de srv niet  :lol: moet plek houwe voor de liters Vino Rosso die Ma meesmokkeld 8) (ja zonder Vino houdt die ut bij mij niet uit he Sjeelski ? :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"ik ga da echt nog eens doen he..voor de fun, kijken wat er gebeurt..in da pasoke of zo..olijfolie in de voorvork....suspension by Berttolli

:wink:

:shock: en dan Beemerrijders rare noemen :roll: olijfolie in je voorvork :banghead4rv: volgens mij is da nie goe voor je dat wonen onder de rook van DSM :?

Olijfolie van Berttolli is trouwes bagger: kga wel verse halen overmorgen @ Italia :mrgreen: (ja ik moet er ook eens uit :rofl: , kom anders nergens :mrgreen: )

en nee, breng geen Olio di Olivia mee voor andere, ben de srv niet  :lol: moet plek houwe voor de liters Vino Rosso die Ma meesmokkeld 8) (ja zonder Vino houdt die ut bij mij niet uit he Sjeelski ? :mrgreen: )

:banghead4rv:

beemers hebben dan ook geen voorvorken..

veel plezier in Italia..

The Dominator

Citaat van: "Dwars"(ja zonder Vino houdt die ut bij mij niet uit he Sjeelski ? :mrgreen: )

wat heb ik daar nu mee te maken?????  :twisted:  :twisted:  :twisted:
(maargoed snap af en toe sowieso niet dat uberhaubt iemand t nog met jou uithoud)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"

beemers hebben dan ook geen voorvorken..





:stupid:  :rofl:  :rofl:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"

beemers hebben dan ook geen voorvorken..
daar had ik het ook nie over :? jij begon over olijfolie in een voorvork kiepen en ikke over dat je dan nie goe bij je hoofd bent: :lol:  ondertussen wordt het weer een wazig verhaal :rofl:

la maar hangen en dank u

@ sjeelski: jij bemoeit je normaal ook overal mee :mrgreen: dus dacht ik (ja toen ging ik in de fout) la me die jong ook eens ergens bij betrekken :lol:

en nu wordt het verhaal alleen nog waziger :roll: dus laten we er maar mee kappen het is tijd voor vakansie dus :mrgreen:

en Beemers hebben wel degelijk voorvorken: we houden dat voorwiel niet zelf vast :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"en Beemers hebben wel degelijk voorvorken: we houden dat voorwiel niet zelf vast :mrgreen:

4 stangetjes, 2 triangeltjes en een dempertje. Maar een voorvork is het echt niet  :!:


:mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"4 stangetjes, 2 triangeltjes en een dempertje. Maar een voorvork is het echt niet  :!:

klinkt als een Mecano projectje  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"4 stangetjes, 2 triangeltjes en een dempertje. Maar een voorvork is het echt niet  :!:

klinkt als een Mecano projectje  :wink:


:yes6rs:  :rofl:

Gieskes

Euhm...Sjeelski in een euhm...op een euhm...

Tja het zou evenveel cc's moeten hebben als een gemiddelde motor maar dat motorblokkie hebben we niet eens kunnen vinden onder die gigantische bumper  :!:

:rofl:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Motzippaldy

Schmetzke JR & SR in het woud op het fietsen en WhomBom op Soes met nieuw deksel aan het rechter zijde van bike  :lol:
Proud on the South  

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"Euhm...Sjeelski in een euhm...op een euhm...

Tja het zou evenveel cc's moeten hebben als een gemiddelde motor maar dat motorblokkie hebben we niet eens kunnen vinden onder die gigantische bumper  :!:

:rofl:


jaaaaahhh, plastic fantastic!! :mrgreen:

lach dr maar mee, ik vindt ut stoer
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl