Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

vanmorgen zo'n 220km aan een stuk een rode motorkap in mn achteruitkijkspiegel gezien, wist niet dat die porsche tratoren zo'n tempo konden bijhouden....... nog doorgeduwd tot 150 maar wijkte geen meter :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

:lol: Pas maar op, straks krijg je een fikse bekeuring omdat je die rode porsche niet liet inhalen. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Pas maar op, straks krijg je een fikse bekeuring omdat je die rode porsche niet liet inhalen. :rofl:  :rofl:

hij was aant kleven ik niet!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

:oops: Sorry, even niet opgelet. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Herr Tod kwam ik tegen bij me thuis  :?

Dat is erger :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Afgelopen zondag May Day bij de Superbikes in Assen. Gelukkig regende het op de terugweg niet meer  8)

May Day

Hé das toevallig! Ik heb Karin ook gespot in Assen! Hoofdtribune, vak M  :shock:

Toch lekker hoor, droog aankomen  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

crazy j

niemand mij en lucky 13 gespot waare ook daar
living the life the way it comes

DeWitte

Desmo-Devil @mestreech die z'n nieuwe laminaat in z'n nieuwe huisje aan ut leggen was :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Enkele bekende gezichten bij B-Lust  :mrgreen:
Proud on the South  

Herr Tod

:yes6rs: Bovenstaande heer en The Dominator. Thx voor het koude homowater :mrgreen:

Altijd leuk op woensdagavond daar, rijden met hindernissen :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Dwars op de beemer  @ my place, om een autoradiootje te scoren.
En heb je al kabaal in de 2CV ??

Road Racing Tonnie

Vandaag veel motorrijders gezien, in het Zuid Limburgseland, maar kon niet zogauw daar iemand uit herkennen.
Heeft misschien iemand mij zien rijden?????, omgeving Berg en Terblijt Margraten-Reymerstock-Epen-Gulpen??
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

Ik heb daar gisteren ook rond gereden, in het zuid limburgse. Ik was op een rode BMW GS met koffers
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Vandaag veel motorrijders gezien, in het Zuid Limburgseland, maar kon niet zogauw daar iemand uit herkennen.
Heeft misschien iemand mij zien rijden?????, omgeving Berg en Terblijt Margraten-Reymerstock-Epen-Gulpen??

en niet op de koffie komen in Eys??? :?  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away