Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Vandaag veel motorrijders gezien, in het Zuid Limburgseland, maar kon niet zogauw daar iemand uit herkennen.
Heeft misschien iemand mij zien rijden?????, omgeving Berg en Terblijt Margraten-Reymerstock-Epen-Gulpen??

en niet op de koffie komen in Eys??? :?  :cry:

Beste Hub, ik heb om ca 5 uur het Zuid Limburgseland verlaten, en ben toen richting Heerlen en Geleen  gereden, richting het Noorden, vandaar.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Vandaag veel motorrijders gezien, in het Zuid Limburgseland, maar kon niet zogauw daar iemand uit herkennen.
Heeft misschien iemand mij zien rijden?????, omgeving Berg en Terblijt Margraten-Reymerstock-Epen-Gulpen??

en niet op de koffie komen in Eys??? :?  :cry:

Beste Hub, ik heb om ca 5 uur het Zuid Limburgseland verlaten, en ben toen richting Heerlen en Geleen  gereden, richting het Noorden, vandaar.

dat bedoel ik, was bijna de hele dag thuis /vrijaf, druk bezig van alles :wink:

volgende keer beter 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

WhomBom knieend op rotonde bij Politie bureau in Vaals  :wink:
Proud on the South  

WhomBom

was jij dat in de civic? eindelijk eens iemand die niet gewoon de rotonde op rijdt als ik aankom  :thumbsup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

Motzy op de epenerbaan... lekker aan het touren  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"Motzy op de epenerbaan... lekker aan het touren achter WhomBom  :roll:


8)
Proud on the South  

Desmo-devil

Dwars @ Ride 4 fun. Zag er geweldig uit Dwars. Kan me voorstellen dat het een enorme voldoening geeft om dit te organiseren als je de glunderende gezichten van die kindern ziet, dat is onbetaalbaar.
Respect !!! :)}

Joepie1958

Het glunderende gezicht van Hub was alleen al de moeite waard :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Volgensmij rond 8 uur Q op't circuitje?

Ik zag eerlijk gezegt juist helemaal niks meer  :)} Verblind door een bouwlamp op wielen  :)} Kan er maar 1 zijn?

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"Kan er maar 1 zijn?



:stupid:   :shutup:

 .<<((.
Proud on the South  

crazy j

living the life the way it comes

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"Volgensmij rond 8 uur Q op't circuitje?

Ik zag eerlijk gezegt juist helemaal niks meer  :)} Verblind door een bouwlamp op wielen  :)} Kan er maar 1 zijn?

Nee, kunnen er schijnbaar 2 zijn. Jij was op dat moment verblind door mijn xenon collega en ik was verblind door secondelijm in mijn ogen :shock: Doet nog steeds flink pijn dus ik ga zometeen flink zuipen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Secondelijm in je ogen... Klinkt lekker  :shock:

QuattroFrits

:shock: Lijm snuiven doe je toch zeker met je neus, of niet soms?. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Dwars, Mrs Dwars, kleine Dwars, en Angel in Me @ ride 4 fun


Toppie super organisatie, en namens de kleine Suzuki Boy, nogmaals hartelijk bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.