Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

weet het niet zeker..maar ik kwam van vijlen af en zak iets roods langsgaan op de weg Lemiers->Nijswiller.....dacht dat het Schmetske was.
Omstreeks 16.30-17.00uur zoiets..
Verder ook heeeel veel motoren gezien in het heuvelland, op het circuitje en elders..maar geen bekenden..(eccept Schmetske )
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Youp"vanmorgen tegen half 11 een dame op een GSR bij munstergeleen/geleen...

was het toevallig suzuki girl?

Ben idd vanmorgen daar geweest, hoelaat precies, zou best kunnen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"vanmorgen tegen half 11 een dame op een GSR bij munstergeleen/geleen...

was het toevallig suzuki girl?

Ben idd vanmorgen daar geweest, hoelaat precies, zou best kunnen :wink:

donker (zwart??) pak?
opeloos benzine verslaafd...

Road Racing Tonnie

Morgenavond krijg ik bezoek van een hele bekende MFLer, verheug mij er echt op, heb al enkel jaren een zeer goed contact met hem, en hoop dat nog heel lang voort te zetten.
En het toeval wil, dat wij allebei erg gecharmeerd zijn, van dezelfde motor, je weet wel, de unieke, superlatieven tekort schietende H............a
Nou zo kan het wel weer :oops:  :oops:  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"vanmorgen tegen half 11 een dame op een GSR bij munstergeleen/geleen...

was het toevallig suzuki girl?

Ben idd vanmorgen daar geweest, hoelaat precies, zou best kunnen :wink:

donker (zwart??) pak?

:yes6rs: that's me :wink:
was jij dan met de moto? kan me niet herrineren nl :oops:
(ik word ook al een jaartje ouder) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Morgenavond krijg ik bezoek van een hele bekende MFLer, verheug mij er echt op, heb al enkel jaren een zeer goed contact met hem, en hoop dat nog heel lang voort te zetten.
En het toeval wil, dat wij allebei erg gecharmeerd zijn, van dezelfde motor, je weet wel, de unieke, superlatieven tekort schietende H............a
Nou zo kan het wel weer :oops:  :oops:  :D  :D  :D

zal wel een hoop gezever over dat inferieure stuk techniek geven :twisted: Doe die bolle de groeten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "karz"Klopt Ja, daar was iid iets loos , daar in Geulle.

Idd G. op de SV.  We hadden het er nog over of je de volgende keer niet meeging. ;)

Laat maar iets weten als jullie weer eens gaan, kom ik ff meeroffelen  :roll:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Youp

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"vanmorgen tegen half 11 een dame op een GSR bij munstergeleen/geleen...

was het toevallig suzuki girl?

Ben idd vanmorgen daar geweest, hoelaat precies, zou best kunnen :wink:

donker (zwart??) pak?

:yes6rs: that's me :wink:
was jij dan met de moto? kan me niet herrineren nl :oops:
(ik word ook al een jaartje ouder) :wink:

nee ik was met 'n bmw vierwieler en reed een paar auto's achter je richting die dubbelbaans rotonde, waar jij rechts ging en ik links :)
opeloos benzine verslaafd...

B-Witch

Mr.Kawa meent FZ-Ron in Simpelveld gespot te hebben, een dik half uur geleden???
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

zou eens heeel goed kunnen...was met Lucky13 rondje gaan rijden..na afloop heb ik nog een rondje huls simpelveld trintelen gadaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

jij reed vanuit Simpelveld richting Eys :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"jij reed vanuit Simpelveld richting Eys :?:

ja..om precies te zijn..vanaf wiitem is Lucky naar gulpen gereden en ik naar wijlre...van wijlre naar Ubachsberg->Huls->simpelveld->Eijs->trintelen-> Ubachsberg->thuis 20.30 +/-
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Mr.Kawa was wat te laat, anders was hij wel met jullie mee gegaan, helaas, volgende keer beter.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

wasda toch met Eys?? :shock: nie allemaal hier komen wonen wa?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Mr.Kawa was wat te laat, anders was hij wel met jullie mee gegaan, helaas, volgende keer beter.
:wink:

kee dan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009