Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Dan moet je ons eens zien bij Vijlen.. op het goede tijdstip kun je daar best een stukje scheuren. De Eifel is natuurlijk wat ruimer maar daar ben je niet zo snel als bij Vijlen. Je moet toch wat...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Busaberke"Met alle respect,
ik snap er geen ruk van wat jullie met "het cirquitje" hebben.

Ik weet wel dat het een leuk parcours is, maar de kans dat je daar lekker kunt raggen op mooi-weer dagen wordt jaarlijks kleiner.

Enerzijds wordt de weg steeds meer misbruikt door ouwe rukkers met een jagershoed, vergezeld van een ouwe taart, die wanhopig trachten om het verbruik van hun Nissan Micra tot 1:30 te beperken.

Anderzijds is het een geliefde plek voor agenten om hun ego op te krikken door in de bosjes te kruipen, met een lasergun in de aanslag. Door dagelijks flink wat bekeuringen uit te schrijven hopen ze er weer een streepje op hun apenpakkie bij te verdienen.
En het is daar gemakkelijk verdiend, want ze weten dat er dagelijks ongeveer 6.391 motoren langsrijden, dus de pakkans is gigantisch!

Nee, dan rij ik liever de Ardennen of de Eifel in. Natuurlijk kun je ook daar door oom agent gepakt worden, maar IMO is die kans een stuk kleiner, en heb je veel minder last van de toeristen.

Ik moet idd eens een kleine route met leuke bochjes in de ardennen en /of de eifel zoeken...rondje vijlen is een uurtje rijden...rondje ardennen moet dan ook zoiets uitkomen...als iemand een kleine route weet...hou ik me aanbevolen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Als straks de bladeren van de bomen zijn en je weer de hele bocht door kunt kijken... als de toeristen weer hard aan de arbeit zijn... als de boeren winterslaap hebben... als de wielrenners in hun koekblik zitten... dan is het weer feest :twisted: En dan zeggen 'ze' dat een motor voor de zomer is :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Als t dalijk weer regent.. als t weer vriest.. als er weer pekel ligt.. maar niet overal! dus... als er ook weer ijs ligt dan zeggen ze inderdaad dat een motor voor de winter is ja  :twisted:


maar ik moet zeggen t blijft leuk om te raggen in de sneeuw  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Rond 16:00 stond bij Wittem een GS'er te tanken, wit met rood geloof ik. Ik reed richting Partij.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Twee SM ers in de bocht van party...voetje uit...
rond een uur of 17.00
Smetske wellicht ??

en op parkeertereinWittem rond dezelfde tijd stond iets met gele wielen..een soes bandit d8 ik..iemand bekend ?

Mij heeft niemand gezien..zat in koekblik en reed niet eens zelf...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Vanmiddag aan de pomp, the one and only Herr Hayasjeelski :shock:
Had z'n domi-tank alweer leeg :P
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Vanmiddag rond 16.40 Herr Tod langs de file op bij de draf en renbaan (lgrf) :wink: heel haastig op weg naar huis..........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Jajaja :lol: Daarna reed ik in de 1 met een hoop kabaal langs een andere file... staan daar de wouten :twisted: Ik zag de sukkels in mn spiegel naar links komen ... maar toen zagen ze dat het absoluut geen nut had en bleven ze staan. Die andere motorrijder was geen echte... bleef veel te lang hangen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod". Die andere motorrijder was geen echte... bleef veel te lang hangen :?

dat dee jij ook als je daar genaaid bent zonder garen voor inhalen, snelheid en nog een paar kleinigheden in een keer door onze vrienden en helpers in ut blauw :evil: . en maak je niet bang die gast uit Vylen kan wel een stukkie sturen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Speedtwin

Citaat van: "TTigertje"Kwam daarnet Speedtwin tegen, hij was duidelijk aan 't genieten :cry:  van het weer.......Bah, kwas niet jaloers op hem (hij op de bike, ik in m'n koekblik)
Waarom reed je eigenlijk vóór de leerling? Of zag ik dat verkeerd? :?

Er reed ook een leerling voor mij, zo kan ik beter bekijken wat er goed of niet goed gaat terwijl de leerling achter mij probeert de ideale lijn te pakken te krijgen.
Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

TTigertje

Citaat van: "Speedtwin"[Maar rijden in de regen is ook leuk, zolang als je maar niet je (natte) handschoenen uit en aan hoeft te trekken!!!! :lol:

Daar zit wat in.......of telkens je helm op en af zetten.... :?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

gisterenavond Doerak en Theodoor gespot aan de teek :mrgreen: en we hebben wat over motoren afgeluld hebben wil je niet weten :roll: oh ja en over foute vrouwen ging het ook :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Posing TLR dude Karz.

Zondag om een uur of half drie In stein