Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

crazy j

kj dan dacht egt dat jij t was  :wink:
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Suzuki-girl bij .... ( ben de naam kwijt van die cafe :roll: )

Bij het Brugske in Slenaken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Ja klopt dat staat er op die t-shirts van hun :oops: Soms duurt het even voordat iets doordringt :roll:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Ja klopt dat staat er op die t-shirts van hun :oops: Soms duurt het even voordat iets doordringt :roll:

:lol:  Ik wist het ook niet tot ik het (na ongeveer 3 jaar) las op een van die t shirts, terwijl er buiten een groot bord staat met de naam van dat cafe erop :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"Ja klopt dat staat er op die t-shirts van hun :oops: Soms duurt het even voordat iets doordringt :roll:

:lol:  Ik wist het ook niet tot ik het (na ongeveer 3 jaar) las op een van die t shirts, terwijl er buiten een groot bord staat met de naam van dat cafe erop :oops:

Toch wel erg he :)}

B-Witch

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"Ja klopt dat staat er op die t-shirts van hun :oops: Soms duurt het even voordat iets doordringt :roll:

:lol:  Ik wist het ook niet tot ik het (na ongeveer 3 jaar) las op een van die t shirts, terwijl er buiten een groot bord staat met de naam van dat cafe erop :oops:

Toch wel erg he :)}

ach wat, we komen er tenminste gewoon voor uit :wink:
(we hebben wel wat anders te doen op het terras) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Bianca"Ja klopt dat staat er op die t-shirts van hun :oops: Soms duurt het even voordat iets doordringt :roll:

:lol:  Ik wist het ook niet tot ik het (na ongeveer 3 jaar) las op een van die t shirts, terwijl er buiten een groot bord staat met de naam van dat cafe erop :oops:

Toch wel erg he :)}

ach wat, we komen er tenminste gewoon voor uit :wink:
(we hebben wel wat anders te doen op het terras) :mrgreen:

Haha ja onze ogen zijn op hele anderen dingen gericht :roll:

Schmetzke


The Dominator

een kaarsenopstekende hakkinen in de onzelievevrouwekerk in mestreech :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"een kaarsenopstekende hakkinen in de onzelievevrouwekerk in mestreech :mrgreen:

:shock: voor wie???


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars":shock: voor wie??? :mrgreen:

:roll: Misschien voor jou, heb je wel nodig aan je avatar te zien. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Ne bak "ala carbonara" verterende dottore sjeelski bij de italiaan in M-stricht..

Hakinnen

oja...en kan t dat ik suzuki girl heb gespot in stein? ne peuk rokend bij de rotonde richting stein..
kwam zwaar raggend met A's dikke beemer om de rotonde heen en meende ne GSR en wat blonde lokken te ontwaren in de gauwigheid..?

B-Witch

Yep dat was ik :wink:


Even een peuk aan het roken met een fazer piloot...
wel grappig om te vertellen, die kwam mij tegen (aan de rotonde op Elsloo aan), draaide zich om, heeft toen moeten poeieren om mij bij te krijgen, alleen om ff een praatje te maken, en mijn GSR eens te bekijken  :?


wist het wel, iedere fazer rijder wil eigenlijk stiekum een GSR :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Yep dat was ik :wink:


Even een peuk aan het roken met een fazer piloot...
wel grappig om te vertellen, die kwam mij tegen (aan de rotonde op Elsloo aan), draaide zich om, heeft toen moeten poeieren om mij bij te krijgen, alleen om ff een praatje te maken, en mijn GSR eens te bekijken  :?


wist het wel, iedere fazer rijder wil eigenlijk stiekum een GSR :twisted:

says it all.........

:wink: