Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"Was dus zaterdag en ik hoor haar nog roepen
:roll: wea woar dat? :roll:
Ik dacht al dat je de trein nog moest halen. :wink:

ja...zie tijdstip van mijn post 1.15Am, bedoelde idd zaterdagmiddag, zondag middag moest nog komen !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Gieskes incl aanhanger oppet vriethof in mestreech, die dacht effe een romantisch wandelingetje te maken, dat idee werd wreed verstoord door duizenden carnavalsgekken!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"Gieskes incl aanhanger oppet vriethof in mestreech, die dacht effe een romantisch wandelingetje te maken, dat idee werd wreed verstoord door duizenden carnavalsgekken!

Woar det idd ff vergaete  :oops:

Woar nog ff biej dich langs gekomme denoa mer du woars alweer weg

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "The Dominator"Gieskes incl aanhanger oppet vriethof in mestreech, die dacht effe een romantisch wandelingetje te maken, dat idee werd wreed verstoord door duizenden carnavalsgekken!

Woar det idd ff vergaete  :oops:

Woar nog ff biej dich langs gekomme denoa mer du woars alweer weg

:wink:

jejao, zellevers ouch nog effe eine goon dreenke :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

gisternamiddag met een vette smile en dito upsd voorvork gesoigneerde Bandit Herr Tod  8) voor me in de File (allez, meer er langsop :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

:lol: Mwa die smile viel wel mee, klote weer :? Ik moet echt snel andere spiegels hebben want deze zijn nog geen 20 cm breed en ik zie er helemaal niets in :roll: Gelukkig rij jij zonder uitlaat :lol: Ik denk dat ik binnenkort een andere route ga rijden zodat ik niet langs die klote stoplichten hoef te rijden, dat schiet niet op.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

File? Kun je niet er langs, dan kun je er wel overheen toch?

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod":lol: Mwa die smile viel wel mee, klote weer :? Ik moet echt snel andere spiegels hebben want deze zijn nog geen 20 cm breed en ik zie er helemaal niets in :roll: Gelukkig rij jij zonder uitlaat :lol: Ik denk dat ik binnenkort een andere route ga rijden zodat ik niet langs die klote stoplichten hoef te rijden, dat schiet niet op.

is de kortste weg  :wink: en via Heerlen of Kerkrade schiet ook niet op :cry: done that :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Zeker kan ik langs de file, maar ik heb dan steeds het gevoel "dit schiet niet op". Beste voorbeeld is toen ik laatst naar Vaals wilde rijden via de rijksweg... ik ben nog geen 200 meter van huis of ik zit achter een politiebusje te rijden die dus ook via de rijksweg naar Vaals wilden. Daar doen we niet aan dus was ik binnendoor gereden en ik kwam langs het politiebureau net op het moment dat het busje daar in reed. Goed dat was wel een flinke omweg voor mij maar het schoot wel op, kwa gevoel ook. Maar helaas geldt de wet van het Heuvelland niet in Kerkrade zoals Dwars zegt :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Whombom, nog ff geneurd door de blaajer incl een stukje offroad wat hem zéér goed afging  8)  :lol:

WhomBom

op een bijna-wei uitstapje na dan  :roll:  

offroad rules, al is zo'n sm van geen kanten bij te houden  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"offroad rules

:stupid:    :P

Motzippaldy

Door Vols rijdende Dwars  :(->
Proud on the South  

crazy j

vamiidag ik geloof eerst schmetzke bij het tankstation in gulpen
Als jij da was ik was die jongen wat na je motor aan het kijken was


en drna nog bianca bij ons in de straat

en natuurlijk lucky 13 :D
living the life the way it comes

Schmetzke

Citaat van: "crazy j"Als jij da was ik was die jongen wat na je motor aan het kijken was

Muahahaha was jij dat?  :lol:  :lol:  :lol:

Stel je de volgende keer ff voor man... Ik d8 al, wat is dat nou weer voor mafkees  :lol: