Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

volgens mijn kwam Jor vanmiddag op de KTM met een paar maten bij mij (Aelse) langs geknalt. Er was er een met een 2taktje bij klopt dat.
Smells like rubber

Jor

Helaas moet ik zeggen dat ik al 6 weken niet meer gereden heb door een blessure!!! :cry:  :cry:  :cry:
Maar binnen een week of 2 zit ik weer op de motor!!! :yes6rs: :yes6rs:

Dus ik zou zeggen zorg dat je brommert dan weer aant lopen is, zwengel ik die van mij ook aan en dan gaan we uns un stukske rieje!!!!  8)  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"Helaas moet ik zeggen dat ik al 6 weken niet meer gereden heb door een blessure!!! :cry:  :cry:  :cry:
Maar binnen een week of 2 zit ik weer op de motor!!! :yes6rs: :yes6rs:

Dus ik zou zeggen zorg dat je brommert dan weer aant lopen is, zwengel ik die van mij ook aan en dan gaan we uns un stukske rieje!!!!  8)  8)

Ik hoorde/zag gister een KTM zonder stickers langs komen daarom dacht ik dat jij het was.

ben gisteren weer bezig geweest hier een verslag van de vorderingen.
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=1579
Smells like rubber

AngelInMe

Wie reed vanmorgen (rond 07.45u) op de autosnelweg richting Maastricht voor de groene golf op een kawasaki er-5 met een lampje in de rugzak :?: :?: :?:

Bianca

Soes-girl op der mooie soes :mrgreen:

Menke

Citaat van: "Bianca"Soes-girl op der mooie soes :mrgreen:

Nee die reed volgens mij vanmiddag, in Wittem en Epen rond als ik goed gezien heb :roll:

Bianca

Citaat van: "Menke"
Citaat van: "Bianca"Soes-girl op der mooie soes :mrgreen:

Nee die reed volgens mij vanmiddag, in Wittem en Epen rond als ik goed gezien heb :roll:

Daar heb ik haar ook gezien... inclusief even een praatje gemaakt  :wink:

WhomBom

een hele hoop motorrijders, ook een gecrashte.. op t "fietspad" bij epen.... en veel te veel zondags rijders  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Jor

Idd ben ook wezen brommeren vandaag met nog 2 TL broeders en veel teveel zondagsrijders  :evil:  :evil:  :evil:
Maja dat zijn geen zondagsrijders want zo rijden ze ook op maandag, dindsdag , woensdag , donderdag , vrijdag en natuurlijk ook de zaterdag....  :guns:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Citaat van: "Jor"Idd ben ook wezen brommeren vandaag met nog 2 TL broeders en veel teveel zondagsrijders  :evil:  :evil:  :evil:
Maja dat zijn geen zondagsrijders want zo rijden ze ook op maandag, dindsdag , woensdag , donderdag , vrijdag en natuurlijk ook de zaterdag....  :guns:

:)}

was wel erg lekker weer :mrgreen:

Menke

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "Menke"
Citaat van: "Bianca"Soes-girl op der mooie soes :mrgreen:

Nee die reed volgens mij vanmiddag, in Wittem en Epen rond als ik goed gezien heb :roll:

Daar heb ik haar ook gezien... inclusief even een praatje gemaakt  :wink:

Denne hubbe veur dich gemisjt  :!:

B-Witch

Behalve Bianca (bow, zag jij er pratjsherig uit) :lol:
ook nog Alex en Ega (leuk jullie te leren kenne) :!:
En Dr.Sjeelski op zijne dominator vandaag in het heuvelland :wink:
Sorry Menke, ik heb jou niet herkend  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Wie is ega? Toch niet mijn mams? Die heet anita :roll:

Het pratsjerige pak heb ik maar in de was gegooid :oops: Nu even wachten tot mijn crosspakje arriveert :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"een hele hoop motorrijders, ook een gecrashte.. op t "fietspad" bij epen.... en veel te veel zondags rijders  :evil:

daarom rij ik zelden op dit soort "Zon"-dagen: te veel dwazen/bejaarden/mutsen oppe weg :mrgreen:

en natuurlijk vandaag niet omdat ik de verpleger moest spelen in de ziekenboeg hiero :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away