Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen



Awel...  :roll:

:wink:

B-Witch

:rofl:

Okeej ik had geprobeerd om dat ding eens bovenaan te remmen, maar dat gaat mij dus echt niet lukken, Heb geprobeerd (voor mijn gevoel ultra) laat te remmen en dan uitsluitend op de voorrem, (normaal rem ik vaak met de achterrem bij)
Ben meer een vloeiende bochtenrijder/ remmer.
straks ff der vanaf halen dat tie rapje :lol:

Maar ik zal aan je tip denken als ik vanavond aan het BBQ'en ben :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Gespot met mn nieuwe camera :lol:





En nog een panorama van de grote hairpin :D

Grote hairpin
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

amaai, ik geef licht  :shock:     :lol:  panorama is wel vet btw  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Schmetzke eindelijk op juiste motor  8)
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Schmetzke eindelijk op juiste motor  8)

Whaha :mrgreen:

Dacht het niet  8)

Herr Tod

Ik dacht Schmetz ook op de foto te hebben... een SM met rode wielen, maar achteraf zag ik dat hij alleen rode naven heeft :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Ik dacht Schmetz ook op de foto te hebben... een SM met rode wielen, maar achteraf zag ik dat hij alleen rode naven heeft :lol:

Nieuwe aanwinst (camera) aan het uittesten
Smells like rubber

WhomBom

herr tod in wittem, en de wouten op de rijksweg van wittem naar Gulpen... zij mij ook, maar toen ze omdraaiden om me een boete te geven voor fietsen zonder licht was ik al weg  :lol:

de berm-induik-en bukken-truc werkt altijd gewoon  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ja, 6x zoom vanaf mn bankje :lol: Is toch wat weinig eigenlijk, over een paar jaar dus ene kopen met minimaal 10x zoom. Hoef ik nooit meer op te staan :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Ja, 6x zoom vanaf mn bankje :lol: Is toch wat weinig eigenlijk, over een paar jaar dus ene kopen met minimaal 10x zoom. Hoef ik nooit meer op te staan :D

gaat toch best, je moet toch ergens beginnen. Mijn eerste camera had ook 6x optisch en 10x digitaal, met een beetje photoshoppen kun je hem ook nog een beetje op krikken :wink:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Ja, 6x zoom vanaf mn bankje :lol: Is toch wat weinig eigenlijk, over een paar jaar dus ene kopen met minimaal 10x zoom. Hoef ik nooit meer op te staan :D

Zei ik toch...genoeg zoom is mooi...hoe meer optische zoom hoe mooier...al kun je met genoeg pixel ook wel flink digitaal inzoomen..

Panorama foto is mooi gelukt..welke cam heb je nu ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Canon Powershot A710 IS 8) Ben nog aan het experimenteren, is mn eerst camera die daadwerkelijk foto's maakt in plaats van plaatjes :lol: Maar binnenkort is niemand meer veilig in het bos, ik heb je op de korrel :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Ik dacht Schmetz ook op de foto te hebben... een SM met rode wielen, maar achteraf zag ik dat hij alleen rode naven heeft :lol:

Hmm... Dat was dan Roger denk ik :mrgreen:

Die heeft precies dezelfde, maar dan ook nog met rode velgen  8)

Herr Tod

Deze dus... telkens die hoere bomen er voor he...

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: