Weekendje Sauerland 1ste weekend Juni

Gestart door suzuki-girl, 11 januari, 2007, 18:58:54

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"Have fun Hub  :wink: En hou em heel  8)

eey Schmetzke, ben nie alleen :?

De rest houdt hem zowiezo heel, bij jou moet je dat er extra bij zeggen :rofl:

:lol:

Foutje.. De rest ook veel plezier natuurlijk  :mrgreen:  :wink:

Herr Tod

Back home 8) Foto's en de gebruikelijke auwhoerderij volgt later wel. Het was geslaagd, super gezellig en absoluut voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer, Suzuki-Girl Nicole bedankt! :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Volgend jaar weer, Suzuki-Girl Nicole bedankt! :thumbsup:

:stupid: Suzuki-girl 4 presidente :worship-cool:

ze had ook lekker gekookt :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Het was een leuk weekendje, eenmaal thuis mochten we de activiteiten van onze dierentuin ongedaan maken  :? ..
Mag de pret niet drukken  8) .
Misschien dat Dwars de beesten bij zijn ezel in de wei kwijt kan?  :twisted:

Foto's moeten nog gescreened en gecensureerd worden.. wellicht vanavond?  :lol:

DeWitte

idd, heel leuk weekend, prima hotel (zeker de honeymoon suite :lol: ) lekker en meer dan genoeg eten. Prima en voorkomend personeel.

Trouwens nog een woord van dank aan Tonnie (RRH), die als welkom een mail naar het hotel had gestuurd.  Trouwens iedere deelnemer bedankt voor het perfecte weekend! veel gelachen en dus de perfecte sfeer.  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Jammer dat ik niet mee kon (eigen schuld) , ma next time ga ik toch wel mee!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Yep :yes6rs: , super weekend, gezellig, en lekker gekoetsjt.
Het hotel was idd heel erg goed, Lieve mensen die ons echt prima verzorgd hebben!!
Heerlijk gegeten, en gelukkig dat ze daar een goede Kokkin hadden :lol:

Super om aan te komen en dan een mail van Tonnie aangereikt te krijgen!!!
Bedankt daarvoor Tonnie :wink:

Trouwens graag gedaan, volgend jaar doe ik het graag weer!!! :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

waar blijven die (actie-) feuteau's :lol:

R-yen

Citaat van: "Dwars"waar blijven die (actie-) feuteau's :lol:

Bij deze:

karz

ziet er :cool: uit,   Hoe heb je die rijdende pics gemaakt ?  Toestelletje in de hand, of heb je een steun ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

R-yen

Citaat van: "karz"ziet er :cool: uit,   Hoe heb je die rijdende pics gemaakt ?  Toestelletje in de hand, of heb je een steun ?

Ik had een volautomagische camerasteun achterop, de camera hoef je maar om te hangen en de rest gaat vanzelf  :wink: :

DeWitte

idd sjieke feuteau's 8) Liekje maakte die foto's bij R-yen achterop :wink: Compliment aan ut meadje :thumbsup:

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: "Dwars"idd sjieke feuteau's 8) Liekje maakte die foto's bij R-yen achterop :wink: Compliment aan ut meadje :thumbsup:

Ohja dat kan natuurlijk ook  :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

super leuke foto's Angelique :!:  :!: , je bent bij deze aangenomen als MFL Aktie Fotografe :lol:

toch?
You may own the bike, but the bike possesses you.