Weekendje Sauerland 1ste weekend Juni

Gestart door suzuki-girl, 11 januari, 2007, 18:58:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Sjieke foto's :worship-cool: Ik bestel de originele wel via PB met permissie :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"super leuke foto's Angelique :!:  :!: , je bent bij deze aangenomen als MFL Aktie Fotografe :lol:

toch?

:stupid:

Leuke foto's! Was gezellig zo te zien  8)

Enneuh Hub.. die halve liter past goed bij je buikje :mrgreen:

Geintje wa  :wink:

De Generaal


B-Witch

Heey Quincy, wanneer komen jou piccies :?:

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Oh ja... straks ff kijken :oops: Zijn er niet zo veel :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Net ff de tellerfoto's vergeleken, 77579.8 bij vertrek vanaf Bocholtz en 78399.4 toen ik thuis was, 819.6 km dus. Afin.... ik heb wel 16 km gefoetelt :oops: :rofl:



Tankstation Bocholtz



We have arrived



Parkje tegenover het hotel



Biergraten :mrgreen:



Watertje



Watertje met onprettig detail :cry:



Arme kloot met zn oud motortje had een camper van voor en van de zijkant gekust :?



Heilig water... handig om het appelwater te koelen.



'Landscape' functie testen



Van boven... of zo



Vette TLS :shock: Aan de bandjes te zien ook nog goed gebruikt :D





Z'n collega....





Amerikaanse schrotbak... let op de uitlaten



En dan een echte auto 8)



Uitzicht vanaf de hotelkamer



Dat krijg je als je wat hard over de Duitse Autobahn pruttelt Bandit rules Varadero :nana9oi:



Pauze



Bij de Biker Ranch









Leuk brommertje :lol:



Portret functie testen





Back home... bijna dan.



GS 1200 testen





That's all folks.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

De tellerstand voor mij was 887 km  :wink:
Die kanarie gele Corvette werd bestuurd door een ouwe kerel die zich voor hij instapte, eerst de ogen uitgebreid ging staan druppelen :shock:
(mja, schijnbaar heb je als je oud en versleten bent, het geld voor zo'n ding pas) :?
Dat watertje was de Diemelsee :wink:
En Winterberg heeft ons zeker gehoord :mrgreen:


laatste fotoke....NIET LEUK :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Moooie foto's Q!!!! Daar kunnen we wat mee!  :rofl:

R-yen

Citaat van: "Herr Tod"Sjieke foto's :worship-cool: Ik bestel de originele wel via PB met permissie :lol:

Die foto's van jou zijn ook erg geslaagd  8) .

Als je de bestandsnaam van de afbeelding die je wilt ff pb't dan stuur ik wel een downloadlink retour  :wink: .

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Citaat van: "Herr Tod"Dat krijg je als je wat hard over de Duitse Autobahn pruttelt Bandit rules Varadero :nana9oi:




En dit als er een paar up tempo bochtjes genomen zijn  :wink:
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?p=5829#5829">http://i8.photobucket.com/albums/a40/Rookie-MFL/9c47c41d.jpg">

Herr Tod

Ja met 135 PK :lol: Echt niet eerlijk, jij geeft een beetje gas in de 5 en ik moet 2 versnellingen terug en de koppeling misbruiken :rofl:

Edit... en op het circuit... geen kleine Bandit's met grote mannen motoren vergelijken he 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


R-yen

Citaat van: "Herr Tod"Ja met 135 PK :lol: Echt niet eerlijk, jij geeft een beetje gas in de 5 en ik moet 2 versnellingen terug en de koppeling misbruiken :rofl:

Edit... en op het circuit... geen kleine Bandit's met grote mannen motoren vergelijken he 8)

Ik moet ook wel toegeven dat die pilot powers een stuk minder smeren dan de BT014's  :twisted: .

Desmo-devil

Hey, Sauerland-Gang, kom net terug uit de Toscane en zag de foto's Piccies zien er geweldig uit.
Zo te zien hebben jullie een geweldig weekend gehad met goed weer en mooie stuur weggetjes.
In Italie was het weer een stuk minder, gisteren en vandaag op de terugweg, voornamelijk regen gezien. Valt niet mee de Fernpass in het donker met enorme hoosbuien.
Italiaanse bikers zijn eindelijk wakker. Heel veel motoren gezien. 90 % splinternieuwe racers waarvan +/- 30 % Ducati's. Heel veel nieuw rijst -racers en allemaal met open uitlaten. Genieten dus!!