Cruisen op ne Slechtvalk

Gestart door DeWitte, 20 januari, 2007, 18:06:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

gebouwd door C&S Custom http://www.candscustom.com/

dit gedrocht op basis van ne HayaBusa :shock:







Bron superstreetbike
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Zioiets doe je toch niet met een Busa ....... :shock:

Die is al lelijk genoeg .......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

HD4ever

Citaat van: "Busaberke"Zoiets doe je toch niet met een Busa ....... :shock:

Helemaal mee eens ! Zo'n mooie bike verdient een dik opgevoerd Harley blok. Jammer van die groene rommel en dat halve geraamte aan die koplamp. :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Busaberke"Zoiets doe je toch niet met een Busa ....... :shock:

Helemaal mee eens ! Zo'n mooie bike verdient een dik opgevoerd Harley blok. Jammer van die groene rommel en dat halve geraamte aan die koplamp. :D

ja verdient in zoals straf verdienen zal je bedoelen :rofl: op zoiets zoals hierboven moest gevangenisstraf staan of stokslagen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

wat een gedrocht.... geef mij dat motorblok maar ik weet er nog wel wat leuks mee te doen  :roll:

kartje bouwen ofzo...
opeloos benzine verslaafd...

Youp

trouwens wat me opvalt aan dergelijke fietsen is dat de voorvork zo gemonteerd staat dat je er beter een muur mee kan koppen dan een drempel kan nemen  :roll:  je kan er net zo goed geen vering op zetten  :?
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Citaat van: "Youp"trouwens wat me opvalt aan dergelijke fietsen is dat de voorvork zo gemonteerd staat dat je er beter een muur mee kan koppen dan een drempel kan nemen  :roll:  je kan er net zo goed geen vering op zetten  :?
:stupid: een paar stiegerbuizen hebben het zelfde effect
Smells like rubber

Desmo-devil

Way over the top. Wat een lelijke overdreven choppert.