Hoofdmenu

Kawasaki MotoGP rep

Gestart door DeWitte, 18 maart, 2007, 19:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Kawasaki MotoGP rep



Kawasaki Nederland komt met 50 "limited-edition MotoGP replica version ZX-10R" maar is gebaseerd op de kleuren en rijders van 2006   :?  

Akrapovic uitlaat, plus 2006-style MotoGP graphics, incl. Nakano's name and number, wat maakt het uit dat Nakano nu op ne Hondi vertoeft?? :roll:

bron kawasaki Nederland
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ach wat, vandaag was Biker Boyz op TV. 500 ezels er bij die potentieel koper zijn geworden :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Ach wat, vandaag was Biker Boyz op TV. 500 ezels er bij die potentieel koper zijn geworden :mrgreen:

:)}

:stupid:

k heb hem ook gezien wat een k#t film
Smells like rubber

karz

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Herr Tod"Ach wat, vandaag was Biker Boyz op TV. 500 ezels er bij die potentieel koper zijn geworden :mrgreen:

:)}

:stupid:

k heb hem ook gezien wat een k#t film

Alez, ietsjes beter dan torque imo. ;)

Bij BB hebben ze tenminste nog de moeite genomen om de fietsen een beetje up te smuecken zoals liefhebbers doen.

Bij torque ree iedereen op een stockfiets rond met dikke knipperlichten taartscheppen en alles.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Is inderdaad een zeer middelmatige film hetgeen ik niet kan zeggen van deze Kawa, ik vind 'm erg vet !!

Steefke™

Citaat van: "karz"

Bij torque ree iedereen op een stockfiets rond met dikke knipperlichten taartscheppen en alles.
lekker handig als je een feesie hebt :rofl:
Smells like rubber

Joep

Ik heb hem vorige week in real-life gezien en het ziet er gewoon goed uit.

Tsja de rijder is weg en de kleuren zijn ook wat anders geworden, maar wat dan nog. Tis een mooie bike om te zien en die kawa-gekken zullen 'm vast kopen.