SUZUKI GSX-R 1000 2007

Gestart door DeWitte, 20 januari, 2007, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"zou willen dat ze dat fritekot van ne K7 :mrgreen: eens begonnen uit te leveren...

:wink:
CiteerOp vrijdag 16 februari a.s. zal de nieuwe Suzuki GSX-R1000 landelijk worden geïntroduceerd bij de Suzuki dealer. De 'krachtigste GSX-R ooit gebouwd' zal tijdens een feestelijke bijeenkomst nationaal worden gepresenteerd met een videopresentatie door Barry Veneman.

De nieuwe GSX-R1000 beschikt over een aantal high-tech innovaties, zoals een in drie standen verstelbare mapping en een dubbele uitlaat aan weerszijde van de motor voor een groter uitlaatvolume en een verbeterde massa centralisatie. Al deze eigenschappen zullen aan bod komen in de uitgebreide presentatie, waar voor alle bezoekers een exclusieve DVD/CD combinatiebox met alle informatie, foto's en videomateriaal van de nieuwe GSX-R1000 klaar ligt.

Meer informatie over de GSX-R1000 introductie en een lijst met deelnemende dealers is te vinden op www.suzuki.nl.
bron motornieuws
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Zou graag gaan ma dan is ook carnaval......  :shock:
en tja ik zal toch prio's moeten stellen......  :roll:

:!:  :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "*LUCKY 13*"Oke dan, paar fotootjes.

Goedgekeurd??

Ondanks dat het een jap is  :wink:  fietske ziet dat der goed uit  :thumbsup:
Smells like rubber

*LUCKY 13*

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "*LUCKY 13*"Oke dan, paar fotootjes.

Goedgekeurd??

Ondanks dat het een jap is  :wink:  fietske ziet dat der goed uit  :thumbsup:


:P thanx......heb der nog n nieuw leren pak bij gekocht (rode stond niet) dus laat t lekekr weertje maar kome.....(niet dat k nu niet rijd)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"zou willen dat ze dat fritekot van ne K7 :mrgreen: eens begonnen uit te leveren...

:wink:
CiteerOp vrijdag 16 februari a.s. zal de nieuwe Suzuki GSX-R1000 landelijk worden geïntroduceerd bij de Suzuki dealer. De 'krachtigste GSX-R ooit gebouwd' zal tijdens een feestelijke bijeenkomst nationaal worden gepresenteerd met een videopresentatie door Barry Veneman.

De nieuwe GSX-R1000 beschikt over een aantal high-tech innovaties, zoals een in drie standen verstelbare mapping en een dubbele uitlaat aan weerszijde van de motor voor een groter uitlaatvolume en een verbeterde massa centralisatie. Al deze eigenschappen zullen aan bod komen in de uitgebreide presentatie, waar voor alle bezoekers een exclusieve DVD/CD combinatiebox met alle informatie, foto's en videomateriaal van de nieuwe GSX-R1000 klaar ligt.

Meer informatie over de GSX-R1000 introductie en een lijst met deelnemende dealers is te vinden op www.suzuki.nl.
bron motornieuws

weet ik..

Maar ze waren voor half januari beloofd aan de racerij..hetgeen iets meer tijd had opgeleverd..

snail

Aha vandaar de naam lucky :!:
deit bietje pien aan de auge :twisted:
bedoel de zon  :roll:

Herr Tod

Ik heb hem zonet gezien in Margraten... leuk.... weer een K-serie Gixxer er bij :lol: Tijd voor een totaal nieuwe look imo :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Flyboy

Tsjonge tsjonge, standaard 185PK, das meer dan de standaard Hayabusa. Gelukkig is de mijne niet meer standaard :twisted:  :twisted:  :twisted:
Maar mooie fiets hoor, techniek van de bovenste plank 8)
hen all else fails, read the instructions

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"Volle gaazzz filmke van K7 Fritekot (vlgs Haki) oppe circuit  8)  :shock:  :roll:

kijk m gaan, kijk m gaan  :shock:

toch vraag ik me af he... hoe snel heb je nu een dikke crash te pakken met zo'n ding? zoveel pk's lijkt me maar leip  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

rsv2002

Met 230 nog oppe achterwiel... :shock:  :shock:  :twisted:
 dirty mind is a joy forever!!!

Hakinnen

Citaat van: "rsv2002"Met 230 nog oppe achterwiel... :shock:  :shock:  :twisted:

das mij ook al eens gebeurd..met een 04 R1..
alez..t was met 210 vol in 4 toen ie zijn kop "omhooggooide" oppe snelweg.
miljaar..was niet de bedoeling en uh...schrok wel ff goed


das meklau aan boord van die k7...knakker heeft jaren WK superbike gereden...die weet wel wat ie doet

aan de andere kant...die power ..! wat moet Jan met de Pet ermee op straat???

en aan nog een andere kant...alez..tis wel rijbare power he..bedoel..iets dat nu 180 pk heeft is veel rijbaarder als iets dat 10 jaar geleden 140 pk had..

toch..?

maar de K7 is snel..ga morgen vering monteren in een ONK K7..die rijden volgens "open regelement"...fiets heeft nu al 200+ pk!..miljaar!

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "rsv2002"



maar de K7 is snel..ga morgen vering monteren in een ONK K7..die rijden volgens "open regelement"...fiets heeft nu al 200+ pk!..miljaar!


ONK heeft vanaf dit jaar IDM reglement toch  :?
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "rsv2002"



maar de K7 is snel..ga morgen vering monteren in een ONK K7..die rijden volgens "open regelement"...fiets heeft nu al 200+ pk!..miljaar!


ONK heeft vanaf dit jaar IDM reglement toch  :?

Yep.."open dus"

:wink:


zeer helaas overigens..de "gewone man" kan het niet meer betalen zo

wil je voorin rijden zul je naast talent een $$$$ team moeten vinden