Motorbeurs Utrecht 22-25 februari

Gestart door DeWitte, 21 januari, 2007, 18:24:10

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

CiteerEen 'Pitlane' vol motorsport, gezellige cafés, een spectaculaire racesimulator, een Quadbaan, prachtige modeshows. Zo maar een greep uit het programma van MOTORbeurs Utrecht.

Temidden van het entertainment presenteren meer dan 275 motordealers, importeurs en handelaren in Jaarbeurs Utrecht op 55.000 m² een verleidelijk motoraanbod.

De hallen zullen weer uitpuilen met nieuwe en tweedehandse motoren, kleding, helmen, onderdelen, accessoires en andere onmisbare benodigdheden. Allemaal te koop. Nieuw zijn de motorimporteurs die hun collecties showen in de speciale, sfeervol ingerichte hal 12.
Italiaans paviljoen
Importeurs die hun deelname aan de 23ste editie van MOTORbeurs Utrecht hebben bevestigd zijn o.a. Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Hyosung en Moto Tricolore, importeur van de Italiaanse motormerken Moto Morini, Moto Guzzi en Aprilia. Ook is er dit jaar een echt Italiaans paviljoen, met merken als Ducati, Cagiva, MV Agusta, Moto Morini én specials van Star Twin.

Motorsport centraal
Op veler verzoek is de 'Pitlane' in hal 12 na het doorslaande succes van vorig jaar opnieuw op het programma gezet. Dit keer staan hier alle facetten van de motorsport centraal; van brommerraces, zijspancross en dragraces tot de legendarische Dakar Rally. Motorsporters, o.a. Dakarrijder Michel de Groot en dragracer Herman Jolink, zullen de bezoekers uitgebreid informeren over de verschillende disciplines en in geuren en kleuren vertellen over hun belevenissen. In hal 12 staat een enorme truck met een racesimulator; het zal een bijzondere ervaring zijn om op het virtuele circuit zonder enig risico het gas vol open te mogen draaien.

Openingstijden
De openingstijden van MOTORbeurs Utrecht 2007 zijn donderdag 22 en vrijdag 23 februari van 10.00 tot 21.00 uur, zaterdag 24 en zondag 25 februari van 10.00 tot 18.00 uur

bron http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/www_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Als alles goed is ga ik weer de 22ste.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Jor

Turbo ,ik en ik geloof bart gaan de 24ste!!! Wij gaan met de trein is wel zo gemakkelijk, als er mensen zijn die mee willen....
Hoe meer zielen hoe meer vreugde....  :P  :P
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Hoe verhoudt zich deze beurs tot de intermot ? groter / kleiner ? spannender ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Hoe verhoudt zich deze beurs tot de intermot ? groter / kleiner ? spannender ?

utrecht is een "uitverkoopbeurs" dealers en kledingsboeren dumpen daar massaal hun ouwe meuk...niks nieuws te zien meestal..wel leuk voor koopjesjagers op kleding / helmen gebied en zo..
ik vindt het niet bepaald spannend in Utrecht..

ga dit jaar echt geen hele week meer..afbeulerij en megaveel werk ..en maar vragen beantwoorden over met name "hoeveel korting krijg ik op bitubo ".....niks dus.."als je korting wilt koop je maar ......meuk"
Aleh..denk dat ik de zaterdag en de zondag ga doen bij Sparks.

Intermoth is veel leuker...Eicma in Milaan is de beste !

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Eicma in Milaan is de beste !

qua miepe zeker??? :mrgreen: voor die Italiaanse meuk hoef je niet te gaan toch?    :twisted:  

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Hakinnen"

Intermoth is veel leuker...Eicma in Milaan is de beste !

:wink:

Ik ben op de Intermot geweest en vond dat ik voor een redelijk schappelijke entree behoorlijk wat te zien kreeg.

Dit is in Nederland vaak anders. Maar goed, ik ben nooit naar de moto beurs in Utrecht geweest en die schijnt wel de topbeurs van Nederland te zijn.

Jor

Er is nog plek voor je....  :mrgreen:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Waar... in de trein ? Hebben jullie die afgehuurd dan ?

Als ik ga, ga ik op de motor, ben geen wijf :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "karz"Dit is in Nederland vaak anders. Maar goed, ik ben nooit naar de moto beurs in Utrecht geweest en die schijnt wel de topbeurs van Nederland te zijn.

Je moet de beurs in Utrecht gewoon zien als een mega rommelmarkt  waar ook nog wat promotiestands staan.
Verwacht er geen hoogstaande, nieuwe items maar wel veel "motorsfeer".

Als je nieuwe motorkleding nodig hebt, en niet gehecht bent aan de laatste nieuwe kleurtjes ,kun je  ik het daar meestal tegen zeer aantrekkelijke prijzen scoren.

Ik zie het als een leuk dagje uit.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Eicma in Milaan is de beste !

qua miepe zeker??? :mrgreen: voor die Italiaanse meuk hoef je niet te gaan toch?    :twisted:  

alez...heb ze beter gezien,,.

deze vindt (tenminste da koppeke) vindt ik maar zo-zo..

Joep

Citaat van: "karz"Hoe verhoudt zich deze beurs tot de intermot ? groter / kleiner ? spannender ?

Ben afgelopen editie zowel naar Köln als Utrecht geweest. Onderscheid is heel makkelijk.

Utrecht: koopjes, ga dit jaar kijken of ik een leuke botsmuts kan vinden en een rugprotector vanwege de circuitaspiraties. En ga dan de donderdag want dan kan je nog een beetje relaxt rondlopen.

Köln: de nieuwe producten en motoren. Heel veel te zien, echt heel veel. Maar weet wel dat ik volgend jaar toch een spijkerbroek meeneem en andere schoenen, want je loopt je helemaal een slag in de rondte als je alles wilt zien. Jammer is wel dat sommige Italianen niet aanwezig zijn met hun nieuwe motoren, die staan namelijk met hun nieuwe spullen op de EICMA.

Jor

Hey Karz,
Ik wou ook al met de motor gaan maare Bun wou niet!!!
Hey zei loop je daar de hele dag met je pak en helm en kan er weer iets met de motor gebeuren enzo..........  :?  :?  :?
maja idd we hebbe een stuk van de trein afgehuurd +/- 3 stoelen tot zo ver...  8)  8)